dinsdag 19 mei 2020

Kampioen

Hoop niet dat jullie de mannenkaartjes al zat zijn....
In het setje van sportartikelen zit ook een tafeltennisbatje waar ik een tafeltennistafel mee aan het maken was. Alleen kon ik niks vinden waar ik het net mee kon maken....tot ik een soortgelijk idee bij Anja Zom zag. Dank je wel Anja!


Deze kaart heb ik gemaakt met shape art Cascade van Dutch Doobadoo.
Als eerst is de mal overgetekend op wit fluweelpapier en daarna in 2 maten op het designpapier. 
De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.
Aan de achterkant zit de nieuwe kaartenstandaard.
Van blauw cardstock heb ik een rechthoek gesneden, een lijn getekend, het net gemaakt en een witte rand om het blauwe cardstock heen.
Aan iedere kant een batje met het pingpong balletje.
Een paar sneakers erbij en de kaart afgewerkt met banners die vastgestrikt zijn met waxkoord.

Marianne Design:
Craftables: CR1407 Card standard extra
Creatables: LR0658 Sneakers, LR0659 Sports
Paper bloc: PK9169 Men only
Stempels: PL1518 Project NL - Mannen (jong), CS1058 Banners

Dutch Doobadoo: 
Shape art Cascade 470.713.163

3 opmerkingen:

  1. Super leuk en nogmaals dank voor de uitleg zaterdag. Mijn man had gelukkig nog een gedeeltelijke rol gipsband dus hoefde ik niet naar de Gamma!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor ik ben het nog niet zat de mannenkaarten
    Deze is weer super leuk, wat een leuke mallen .
    Je hebt er wat moois van gemaakt Tineke!'
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, Tineke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen