vrijdag 8 januari 2021

Speciaal voor jou

 Gisteren was onze schoonzoon jarig. 
Gert houdt heel erg van de natuur en heeft ons in de vakanties op de Veluwe veel bijgeleerd over het wild. Hij gaat ook graag jagen in zijn vrije tijd.
Ik heb een kaartje gemaakt die hij vast wel weet te waarderen.


Voor de kaart gebruikte ik shape art Ticket die ik overgetekend heb op kraft en crème fluweelpapier. Daarna is de mal overgetekend op designpapier Forest van Stamperia. 
De randen van het kraft en designpapier zijn lichtjes aangezet met witte gesso.
De afbeelding komt ook uit het designpapier waar de randen van zijn opgeruwd met een paper distresser. 
Uit het papier heb ik nog een hert geknipt en deze verhoogd op de afbeelding geplakt.
Aan de rechterkant diverse besneeuwde bomen gezet en in het gras loopt een egeltje.
Links bovenin zitten boomschijven bij dennentakken en larix taken.
Op een label heb ik de tekst gestempeld die vastgestrikt is met waxkoord.
Om de kaart te laten staan, heb ik een kaartenstandaard aan de achterkant geplakt.

Marianne Design:
Craftables: CR1352 Basic Labels, CR1507 Card stand extra
Creatables: LR0550 Tiny's Larix, LR0683 Pine branch set, LR0684 Wood slices, LR0685 Gate folding - Forest
Stempel: CS1022 Lente

Dutch Doobadoo:
Shape art Ticket 470.713.190


4 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Tineke, en heel toepasselijk.
    Daar was hij vast heel erg blij mee!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke
    groetjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI .......
    Echt weer een Topper van je.
    Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen