dinsdag 9 februari 2021

Hartelijk gefeliciteerd

 Mijn schoonmoeder is vandaag jarig en natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt.
Ze houdt van bloemen en planten dus ik heb tulpen verwerkt op de kaart.


De kaart maakte ik met card art Cadeautje.
De basis tekende ik over op wit fluweelkarton en de binnen delen op designpapier uit het bloc Eline's Honeymoon. De randen zijn opgeruwd met een paper distresser.
De afbeelding uitgeknipt en deze geplakt op een cirkel van designpapier en wit fluweelkarton.
In de vaas een grote bos tulpen en wilgenkatjes geschikt.
Het vogelhuisje versierd met groene takjes en wilgenkatjes.
Een tekst gestempeld en bovenaan is het lint vastgestrikt met lint.
Om de kaart te laten staan, plakte ik een kaartenstandaard erachter.

Marianne Design:
Craftables: CR1432 Herbs & leaves
Creatables: LR0515 Willow cats & birdhouse, LR0520 Basket (strik), LR0653 Tulip border, LR0654 Tulip doily, LR0693 Anja's circle XS, LR0694 Vases
Paper bloc: PB7060 Eline's Honeymoon
Knipvel: VK9565 Tulips & willow cats

Dutch Doobadoo:
Card art Cadeautje 470.713.839

4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart gemaakt voor je schoonmoeder . Gefeliciteerd.
    Ze vond de kaart vast prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie, wilgenkatjes en tulpen, echt een boeket voor deze tijd van het jaar. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor je schoonmoeder Tineke.....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar was je schoonmoeder vast heel blij mee Tineke!
    Je kaart is prachtig, en mooie combinatie van alles.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen