maandag 5 april 2021

Paaseieren

Wat een koude pasen is het dit jaar. Zeker na het prachtige weer van afgelopen week. Maar dan maken we het binnen maar gezellig.
Elk jaar probeer ik wat te maken voor de kleinkinderen. Zo ook dit jaar.


Dit jaar heb ik de mal van het paasei weer eens gebruikt.
Ik zag zulke leuke eieren van chocolade dat ik het direct al in het paasei zag zitten.
Voor Martine een roze versie.


De mal van het paasei heb ik overgetekend op wit fluweelkarton en daarna op het designpapier uit het bloc Eline's Honeymoon.
In het rieten mandje zitten allemaal eieren in vrolijke kleurtjes en ook zit er een kuikentje in verstopt.
Tussen het gras bloeien bloemetjes waar konijn er al wat van geplukt heeft.
Verder lopen er nog een paar kapoentjes.


Het chocolade ei heb ik in folie verpakt en met wat sisal in het paasei-doosje gestopt.


Guido heeft hetzelfde paasei gekregen maar dan in blauw-gele kleurtjes.


Ook kreeg hij een ander chocolade ei omdat ik die met de gekleurde balletjes niet zo leuk voor hem vond.


Het designpapier wat ik gebruikte, komt uit het bloc Springtime.

Marianne Design:
Craftables:CR1355 Grass, CR1498 Bunny, CR1539 Punch die - Lucky, CR1542 Potted Plant 
Creatables: LR0643 Easter eggs, LR0644 Tiny's Easter chick, LR0702 Wicker Basket
Paper bloc: PB7060 Eline's Honeymoon, PK9174 Springtime
Brads: CA3150 Push pins - white

Dutch Doobadoo:
Card art Easter Egg 470.713.597

5 opmerkingen:

  1. Je kleinkinderen zijn weer lekker verwend Tineke!!
    Wat heb je het ei weer prachtig versiert.
    Daar zullen ze vast wel heel verrast mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vorige kaart is ook heel leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi
    Dat viel vast wel bij ze in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeeel mooi,en als ik vragen mag waar hebt U die eiermalletjes vandaan,???? ze zijn geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke eiermallen bedoel je?
      De basis is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal Easter Egg en de gekleurde eieren met creatables LR0643.
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen