zaterdag 8 mei 2021

Superklusser

 Daar ben ik weer met een kaartje, al een week geleden dat ik wat plaatste. 
Omdat ik volgende week zaterdag een demo heb bij Noor & Zo in Waspik ben ik druk bezig met voorbeelden maken. Ik demonstreer de april en mei-collectie van Marianne Design al dan niet gecombineerd met Dutch Doobadoo.
Vandaag laat ik alvast een voorproefje zien met een mannenkaartje.


De basis is het schortje die ik 2x overtekende op wit fluweelkarton, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld. Op ca. 6,5 cm vanaf de bovenkant is een vouwlijn gerild en het bovenste deel is tegen het voorste schortje geplakt. Nu kan de kaart blijven staan.
Alle binnen delen zijn overgetekend op designpapier uit de blocs Driftwood, Men only, Wood Stone en Frozen Winter.
In de schortzakken zitten een boor, hamer, baco's en schroevendraaier. Op de schortzakken liggen een rolmaat, baco, schroevendraaiers en schroeven en moeren.
Om de hals zitten banners gestrikt met waxkoord waarop de tekst is gestempeld.

Marianne Design:
Craftables: CR1348 Wood (schroeven en moeren), CR1549 Home improvement
Craft stencil: PS8085 Apron
Paper blocs: PK9134 Driftwood, PK9169 Men only, PK9170 Wood Stone, PK9172 Frozen Winter
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: MM1647 Kampioen
Metallic karton: CA3127 Silver

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gaaf mannen schort Tineke!
    Wat een super leuke malletjes zijn dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen