woensdag 29 september 2021

Herfst

 De zomer is nu toch echt voorbij, jammer hoor!
Vandaag was het al echt herfst met alle regen- en hagelbuien en wat onweer. Brrr.... ik hou helemaal niet van de herfst en dat terwijl ik in de herfst jarig ben...
Al vind ik de herfstkleuren wel prachtig.


Het kaartje is gemaakt met de nieuwe mini slimline stans.
De designpapiertjes komen uit het bloc Autumn Whispers.
Achter de geopende luiken zit een afbeelding.
Opzij naast de luiken zijn een tak met wat blaadjes eraan, paddenstoelen, blaadjes, een bloem en een spinnetje met web.

Marianne Design:
Collectables: COL1488 Eline's Mol, COL1489 Eline's Hamster
Craftables: CR1336 Punch die - Autumn leaves, CR1450 Punch die - Halloween, CR1563 Slimline-mini - Windows
Creatables: LR0738 Branch
Paper bloc: PB7059 Autumn Whispers
Knipvel: AK0080Eline's Animals Autumn


Zaterdag a.s. hoop ik bij Doe@ding in Spijkenisse een demo te geven. Ben benieuwd wie van jullie ik daar zie.

1 opmerking: