zaterdag 30 oktober 2021

Winterkaarten

 Mijn vorige post was al van dinsdag en ik was van plan om snel weer wat uit de voorraad te laten zien.
Maar was echt zo druk bezig voor de online workshop dat ik me geen tijd gunde om op gemak een post typen. 
Dus laat ik nu maar direct 2 winterkaartjes zien met de ijsbeertjes. De ene met een ijsbeer van een knipvel en de andere gestanst.


De basis van de kaart is gemaakt van wit fluweelkarton. De kaart is dubbel gemaakt zodat de kaart kan blijven staan.
Het designpapier is Eline's Sparkling Snow.
Het ijsbeertje kijkt over de banner heen waarop de tekst is gestempeld.
De dennenbomen staan in een laagje sneeuw.


De kaart is gemaakt met shape art Iris en is overgetekend op kraft karton.
Daarna op wit fluweelkarton en op Eline's Sparkling Snow.
De afbeelding is gemat op grijs cardstock. Bovenaan de afbeelding steekt de tekst uit.
Bij de dennenbomen liggen de skilatten klaar.
Een poinsettia met blad maakt de kaart af.

Marianne Design:
Collectables: COL1502 Eline's Artic Bear, COL1503 Eline's Winter accessoires
Craftables: CR1252 Skies, CR1478 Poinsettia, CR1561 Fijne Feestdagen cirkel
Creatables: LR0736 Tiny's pines
Paper blocs: PB7062 Eline's Sparkling Snow
Knipvel: AK0088 Eline's IJsberen
Stempels: KJ1717 Giftwrapping - Kerstwens
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Enamel dots: PL4515 Snow & ice

Dutch Doobadoo:
Shape art Star Banner 470.784.041

Shape art Iris 470.713.207


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei superrrr leuk Tineke!!
    Wat zijn de ijsbeertjes schattig!
    Je hebt er weer wat leuks mee gemaakt.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen