vrijdag 21 januari 2022

Dag winter, hallo lente

 Vanavond gaf ik weer een live op Facebook in de Doe@ding groep. 
Deze keer maakte ik een kaart in de vorm van een gieter. 
Ook maakte ik vooraf alvast een voorbeeld maar dan weer anders als met de live.


De gieter maakte ik met het craft stencil. Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en op designpapier Sweet Things van Masterpiece Design en het papierset Fleurige groetjes.
Het ijsbeertje werd nu een gewone beer die een grote bloem vasthoudt. 
Een mooie plant met bloemetjes in een bloempot. Erachter staat een bezem en ervoor ligt tuingereedschap.
Aan het hengsel ook nog een bloem met blaadjes waaronder de tekst tevoorschijn komt. 
De kapoentjes lopen overal op de gieter.

Marianne Design:
Collectables: COL1502 Polar bear, COL1504 Flowers
Craftables: CR1395 Seed pocket & garden tools, CR1539 Punch die - Lucky, CR1541 Garden tools, CR1542 Potted Plants 
Craft stencil: PS8113 Gieter
Paper bloc: PK9177 Fleurige groetjes
Parels: CA3133 Off-white, PL4520 Enamel dots - Snowflakes

Omdat ik het tuingereedschap uit het zadenzakje had gebruikt, wilde ik ook nog een klein cadeauzakje maken met het zadenzakje.
Het designpapier is Happy Things van Masterpiece Design.
Erop zit een schattig konijntje die bloemetjes vasthoudt.


Marianne Design:
Craftables: CR1395 Seed pocket & garden tools, CR1498 Bunny, CR1542 Potted Plants 

2 opmerkingen:

  1. Als altijd: je creaties zien er weer supermooi uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige creaties zijn het weer Tineke!
    Schattig de beer en het konijntje er bij.
    Ga nog kijken naar de live van Doe@ding.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen