woensdag 9 maart 2022

Hoera een meisje

 Pas had ik een hele serie babykaartjes gemaakt.
Tijdens de laatste live had ik ze al laten zien maar nog niet alle kaartjes heb ik op mijn blog laten zien. 
Vandaag een babykaartje voor een meisje.


Deze keer maakte ik een kaartje met een dubbele tag.
Bij deze afbeelding past het designpapier van zowel Hoera een jongen als Hoera een meisje.
Omdat er op de afbeelding schaapjes staan, heb ik er nog ééntje bij gemaakt. Erbij staan kleine bloemetjes in het gras.
Bij de bloementoef steekt een banner met tekst uit en een libelle vliegt rond.
De tag afgewerkt met een strik van waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1494 Eline's Lam, COL1504 Flowers
Craftables: CR1551 Big tag, CR1582 Dragonflies
Paper bloc: PB7063 Hoera een jongetje, PB7064 Hoera een meisje
Knipvel: AK0085 Eline's babies & lams
Parels: PL4520 Enamel dots - Snowflakes, CA3133 Pearls - Off-white

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig baby kaartje!!
    Heel lief met het schaapje er bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige label kaart voor de geboorte van een meisje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Mooi hoe he het strikje gedaan hebt, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen