vrijdag 20 mei 2022

Volgend level behaald

 Van de week was het mijn beurt voor de live bij Doe@ding waar ik aan de slag ging met de Notebook stans van Marianne Design.
Ervoor had ik al een paar kaarten gemaakt om te laten zien dat er zoveel ideetjes mee te bedenken zijn. Vandaag de versie met de game controller.


Deze slimline kaart maakte ik van blauw cardstock, wit fluweelkarton en designpapier Fresh Things van Masterpiece Design. 
Poes zag de game controller liggen en had ook wel zin om een potje te gamen.
De controller kreeg mooie gekleurde knopjes. Deze stansde ik uit de Basics cardstock van Masterpiece Design. Deze kleurtjes zijn exact hetzelfde als alle andere paperpads van hen. Hierna een glanslaagje gegeven met glossy accents.
In het notitieblokje houdt poes precies zijn uitslagen bij. Op het bovenste blaadje is de tekst gestempeld die vastgeklemd zit. Een pen ligt erbij.

Marianne Design:
Collectables: COL1454 Eline's Kitten, COL1510 Notebook
Craftables: CR1538 Slimline banners
Creatables: LR0761 Stationary, LR0762 Game controller
Stempel: CS1097 Volgend level
Glitter karton: CA3127 Silver, CA3146 Blue


2 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook heel leuk Tineke!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb toevallig ook onlangs deze kitten-stans aangeschaft. Inspiratie is altijd welkom natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen