maandag 17 oktober 2022

Fleurige groetjes

 Na een afwezigheid van 2 weken heb ik nog een kaartje om te laten zien dat ik al in augustus gemaakt had. In opdracht van iemand een fleurige kaart gemaakt met bloemen voor een 50-jarige. 
Eindelijk begint de rust hier weer terug te komen na hele hectische weken vol van klussen. 
We hebben alles hebben we geverfd, de keuken staat, de vloer ligt en de gordijnen hangen en bijna is het weer ingeruimd. Van de week worden de kast en banken gebracht en kan ik die schoonmaken en inruimen.
Binnenkort zal ik eens foto's laten zien van voor en na de verbouwing.

Dan nu mijn kaartje.
Hopelijk kan ik ook binnenkort weer aan de freubel.


De kaart is gemaakt van kraft met de cirkel layout mal. 
De vlakken zijn gestanst uit het bloc Honeymoon.
Het kratje van Honey Bee Stamps is gevuld met allerlei bloemen van Marianne Design en Gummiapan.
De tekst komt uit het bloc Fleurige groetjes en de leeftijd in grote cijfers van goud glitter karton.

Marianne Design: 
Collectables: COL1418 Elegant numbers, COL1504 Flowers
Creatables: LR0677 Circle Layout
Paper blocs: PB7060 Honeymoon, PK9177 Fleurige groetjes
Glitter karton: CA3143 Goud
Plakparels: CA3154 Rhinestones - Bronze, PL4520 Enamel dots - Snowflakes

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Fijn dat alles weer nieuw en netjes is. Altijd leuk wat nieuws.. g
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super fleurige kaart Tineke !
    Fijn dat je weer meer tijd krijgt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen