maandag 10 april 2023

Vlinder kusjes

 Dit jaar kon ik niet kiezen wat ik als paaspresentjes voor de kleinkinderen zou maken. 
Dus heb ik voor Martine en Guido 2 dingen gemaakt.
Ze kregen ook nog dit doosje met een surprise ei erin.

Bij beide doosjes gebruikte ik het designpapier Spring is Calling van Piatek13. 
Voor Guido in het geel.


De afbeeldingen knipte ik uit het designpapier.


In het doosje een ovaal gemaakt waar precies een surprise ei in past.


Voor Martine werd het een roze doosje.
Op beide doosjes is dezelfde tekst op de labels gestempeld.



Ook hier een surprise ei erin.

Marianne Design: 
Craftables: CR1605 Text labels
Stempel: CS1128 Lentegroetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paascreaties heb je voor je kleinkinderen gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ze weer verwend Tineke , heel erg leuk gedaan !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen