donderdag 11 mei 2023

Happy day

 Gisteravond verzorgde ik de live op Facebook in de groep van Doe@ding.
Deze keer ging ik aan de slag met de nieuwe leuke bijtjes en bijenkorf van Waffle Flower.
Vandaag laat ik de kaart zien die ik maakte, de voorbeelden komen later.


Ik maakte dit doorkijkje met de bijtjes en bijenkoref.
Het leuke designpapier Bee Happy van Echo Park past mooi bij de schattige bijtjes. 
Uit het geschulpte vierkant heb ik een vierkant gesneden en een grasrand achter geplakt.
Aan de boomtak hangt de bijenkorf waar de bijenkoningin naar buiten gluurt.
Aan de boomtak bloeien bloemetjes en blaadjes. In het gras staan nog margrieten en de lieveheersbeestjes zijn ook weer van de partij. Als laatste een tekst uit het designpapier toegevoegd.

Marianne Design:
Collectables: COL1505 Eline's Bees (kroontje)
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1615 Tall grass
Creatables: LR0767 Scalloped squares, LR0790 Daisies
Metallic karton: CA3171 Goud

1 opmerking:

  1. Je kaart is super leuk Tineke !!
    Hoe krijg je het weer verzonnen !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen