donderdag 28 september 2023

De liefste kerstknuffels

 De oktober collectie ligt in de winkel en de hertjes springen er bij me uit.
Hiermee heb ik de live vanavond gedaan.
Ook had ik een paar voorbeelden ermee gemaakt waaronder deze kerstkaart.


De slimline kaart maakte ik met als uitgangspunt de nieuwe slimline achtergrond.
Deze plakte ik op designpapier 31 days 2023 van Masterpiece Design.
 In het midden ligt moeder hert met 2 kleintjes in een laagje sneeuw van snowpaper.
 Aan de zijkanten staan de bomen uit de boxcard small. 
Op het label is de tekst gestempeld. 
Het groen van de bomen en label komen uit het Cardstock Basic 5 van Masterpiece Design.

Marianne Design:
Collectable: COL1535 Eline's Deer family
Craftables: CR1605 Text labels, CR1637 Box card small, CR1638 Background Nordic slimline
Stempel: CS1105 Kerst teksten
Glitter karton: CA3181 Snow paper

1 opmerking: