dinsdag 9 januari 2024

Liefs

 Na alle kerst- en winterkaarten vind ik het begin januari altijd heerlijk om weer met lichte kleuren aan de slag te gaan.
En met de januari collectie is dat geen straf want daar kijken we al uit naar de lente. 
De meeste materialen die ik voor mijn kaart gebruikt heb, komen uit de nieuwe collectie.
Deze kaart is ook te zien op mijn demotafel zaterdag 13 
januari a.s. bij Doe@ding in Spijkenisse.


Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?
Op het Marianne Design blog vind je alle info.

Marianne Design:
Collectables: COL1504 Flowers
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1605 Text labels
Creatables: LR0818 Tiny's Poppy, LR0834 Tiny's Amaryllis, LR0840 Rectangle Swirly, LR0843 Sweet heart sprig, LR0844 Open heart sprig
Paper bloc: PK9183 Sweet Flowers
Knipvel: VK9607 Flower Circles
Stempel: CS1157 Elegante wensen
Glitter paper: CA3144 Platinum

4 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje.leuke bloementoef. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart
    Mooie stansen
    Groetjes Tine
    Os ik sta anoniem omdat via mijn iPhone niet kan inloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje Tineke !
    Super mooie mal is dit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen