vrijdag 28 juni 2024

Een warme groet

De laatste dagen konden we wel wat verkoeling gebruiken met het warme weer.
Vandaag was het heerlijk Hollands zomerweer wat toch beter uit te houden is.
Ook al wil ik voorlopig geen winter, toch plaats ik een kerst- winterkaartje.


Deze kaart maakte ik met de postzegelmal in A6 formaat uit wit cardstock.
De kaart is gemat op designpapier Eline's Winter Dream en oudroze cardstock.
Door de afbeelding kwam ik uit op designpapier Eline's Winter Dream en Fresh Lemonade waaruit de vakjes zijn gestanst. 
Naast de afbeelding heb ik de vakjes gevuld met een poinsettia, schaatsen, sneeuwvlokken en een tekst.

Marianne Design:
Craftables: CR1478 Poinsettia, CR1574 Chain of snowflakes, CR1659 Layout - stamps A6
Creatable: LR0679 Dutch ice skates
Paper blocs: PB7067 Eline's Winter Dream, PK9190 Fresh Lemonade A4, PK9191 Fresh Lemonade Cardstock
Knipvel: VK9612 Merry Christmas
Stempel: CS1141 Wensen voor u
Enamel dot: PL4531 Pink glitter
Metallic paper: CA3172 Silver
Glitter paper: CA3181 Snow paper

1 opmerking: