dinsdag 17 september 2024

Een warme kerstgroet

 Je merkt dat de herfst nadert en daarmee komt ook de winter dichterbij. Tijd om kerstkaarten te maken.
Mattie heeft mooie afbeeldingen getekend waar knipvellen van uit zijn gekomen.
Deze afbeeldingen passen leuk in de mooie nieuwe mal van Anja van Laar die ik voor mijn kaart heb gebruikt.


Deze kaart maakte ik voor het Marianne Design blog.
Hier vind je de werkbeschrijving. 

Marianne Design:
Craftable: CR1605 Text labels
Creatables: LR0833 Tiny's Poinsettia, LR0841 Scalloped rectangles, LR0873 Set of pine trees, LR0875 Anja's classic oval
Paper blocs: PK9192 Christmas at Home A4, PK9193 Christmas at Home cardstock
Stempel: CS1169 Sprankelende Feestdagen
Metallic paper: CA3173 Copper

1 opmerking:

  1. Ik ben zo blij dat dit seizoen weer aangebroken is en ik heerlijk kan genieten van al die prachtige creaties die iedereen maakt. Jouw kaart is ook weer zo mooi en sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen