zaterdag 1 juni 2013

Een baby-boy

Donderdagmorgen las ik dat Plony opnieuw oma was geworden van een kleinzoon. 
Om haar en haar man met deze gelegenheid te feliciteren, heb ik 's avonds een kaartje voor haar gemaakt. Als PostNL heeft meegewerkt, heeft ze het inmiddels ontvangen.
Dit babyplaatje lag al uitgeprint en daar heb ik papier van Galeria Papieru bijgezocht.
Het plaatje op een nestabilitie geplakt die ik o.a.van de kinderen voor moederdag had gekregen.
De takjes zijn van Crealies en de bloemen met ponsen van Nellie Snellen.
Om het persoonlijk te maken, heb ik de naam en geboortedatum van de kleine Maurits erop gezet.
Verder nog kant, strik, bedel en parels gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge:
* WLVC: baby- of kinderkaart


36 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Je bent weer echt op dreef he?
    Wat een prachtig babykaartje!
    Enne.... je schommelkaartje is ook heel lief en stijlvol.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart Tineke super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie schön, diese Babycard!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je voor Plony gemaakt, dat zal ze zeker waarderen want het is beeldschoon.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke wat een schitterende kaart heb je voor Plony gemaakt. Alles is weer supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatje van een babykaart voor Oma Plony! Gaaf hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige mensen boffen toch echt wel en.....daar ben ik er 1 van. Dit plaaaaaaatje viel vanmiddag op de mat en och....wat een lieverdje! Heel lief dat je aan ons hebt gedacht Tineke en ik zal deze wonderschone kaart voorlopig nog wel even showen. Daarna gaat ie in een speciale box waarin ik de mooie kaarten van hobbyvriendinnen bewaar. Dan kan ik er zo af en toe nog eens van genieten.
    Ik zag dat je deze kaart mee wilde laten doen bij WLVC maar daar zie ik hem nog niet....klopt dat????
    Misschien heb ik nog niet goed gekeken of....hij komt er nog aan.
    In ieder geval superbedankt en een dikke dankjewelknuffel van mij.
    Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    opa en oma worden lijkt me zo speciaal, laat mij kinderen nog maar even wachten. Je hebt er wel een hele leuke kaart van gemaakt. De naam en geboorte datum er op maakt het helemaal speciaal. Heel leuk gedaan.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een heel lief kaartje
    Tineke.Daar zal Plony vast heel blij mee zijn,hij is super !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de smaak weer te pakken Tineke. Het is een plaatje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig babykaartje heb je weer gemaakt.
    Mooie mallen heb je gebruikt en wat een schattig plaatje.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart en ook zo lief.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en mooi kaartje is dit. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Tineke.
    Meis wat ben je toch weer lekker bezig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke, wat ben je toch een lief mens! en wat zal Plony en haar man dit superleuk vinden. Een prachtig kaartje met Maurits zijn naam erop.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Tineke

    het is weer een plaatje geworden zeg


    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief Tineke om zo'n persoonlijk geboortekaartje te maken. Ik vind hem erg mooi én lief geworden. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ene mooie kaartje na het andere verschijnt hier, deze is ook weer helemaal super en zo schattig dat plaatje!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaart!!! Het lijkt wel of het baby's regent de laatste tijd...ik heb er pas twee gemaakt en mag er deze week nog vier maken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat n mooi kaartje heb je gemaakt voor Oma Plony, echt super gedaan en ontzettend lief natuurlijk leuk dat hij ook nog meedoet bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje, Tineke.
    En Plony helemaal blij ermee, haha.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig baby kaartje voor oma Plony en ze zal dit zeker waarderen.
    Leuk dat hij ook nog mee doet met onze challenge.
    Groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt voor Oma Plony, mooi plaatje en super afgewerkt en..leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart heb je voor Plony gemaakt Tineke, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous! I love the cute image.
    Hugs, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend babykaartje weer Tineke...ik geniet altijd volop van je prachtige creaties,
    maar ik zie dat ik er een paar gemist heb...Maar ook dat zijn ware beauty's
    ja het wordt drukker hier, meer buitenwerk, en ik ben goed aan het herstellen van alle ongemakken...Dus ga ik ook heel graag weer buiten hobby-en in de tuin tussen de bloemen..

    groetjes en fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooierdje, deze kaart voor Plony! Zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi tineke
    wat een pracht van een kaart en plony en man zullen zeker verrast staan te kijken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje zeg, het plaatje en het papier is super mooi, hele mooie kaart, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Tineke ,

    Wat een super leuke baby kaart voor
    Oma Plony

    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooh, wat een super lief kaartje Tineke en zo helemaal in de smaak van Plony gemaakt!
    Je bent geloof ik weer helemaal in je "element....zeker wat het kaarten maken betreft :) Fijn voor je!
    Nu nog even genieten van een paar mooie aankomende dagen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen