dinsdag 18 juni 2013

Zonnige groeten

Pfff...hebben jullie het ook zo warm?
Ik hou heel erg van warmte maar zelfs dit is mij is te heet. In de schaduw was het ruim 33 graden.
Morgen schijnt het nog warmer te worden en dan weer regen en erg koel.... 
In Holland weet je het nooit. Het is hollen of stilstaan!
Omdat ik vanmiddag verkoeling zocht, heb ik een strandkaartje gemaakt. Heerlijk was het om te pootje baden ;-)
De papiertjes zijn ~Vintage Spring Basic~ van Maja Design. Het plaatje heb ik op een nestie geplakt.
Onder het plaatje uit komt een "golf zeewater" die ik gemaakt heb met een mal van Lea'bilities.
Ook vond ik dat de vuurtoren, schelpen en zeester er prima bij pasten.
Wolken aan de lucht van MFT met een tekst van het Boekenvoordeel.
Verder een strik met een schelpjesbedel eraan.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Krea "Teja" team: strand
* Deep Ocean: welcome summer!

Jullie wilden weten wat Gert vond van zijn vaderdagkado? Hij vond het beide helemaal supermooi, de klok èn het canvas. Op allebei was zijn kleine meisje te zien ;-)

36 opmerkingen:

  1. Ja dit is een lekker verkoelend kaartje ...heerlijk ff afkoelen van je prachtige kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat was het heet vandaag. Ik kan er niet goed tegen hoor. Je kaart vind ik schitterend. Super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof graag dat Gert blij met zijn cadeau was, het is ook prachtig.
    Zo ook deze kaart, heerlijke kleuren en lief plaatje heb je gebruikt en ja hoor, die vuurtoren past er prima bij. Mooi geheel.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Weer een schattig kaartje, lief plaatje, mooi de golven, ziet er weer super uit en hier ook..veel te warm, op mijn hobbykamer helaas ook..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk cool kaartje, Tineke.
    Heb je lekker met je voeten in een teiltje koud water zitten freubelen,haha.
    Het weer zou er wel voor zijn.
    Maar even alle gekheid op een stokje,
    je kaartje is super.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke
    Door naar jou prachtige kaart te kijken vergeet ik een beetje de hitte want daar kan ik echt niet tegen,haha
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke. Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren lief plaatje Supermooi afgewerkt. het papier is erg mooi. Prachtige mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How beautiful! I love all the dies you have used.
    Hugs, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Tineke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kaart schitterend Tineke, hij is weer super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb vandaag 80 km op de scooter gereden, korte broek en top aan en karren maar , zo heerlijk.
    en nu zie ik hier dit prachtige zomerse kaartje en een verkoelend plaatje er op en moest ik meteen weer aan de meren denken vandaag.
    je hebt hem mooi opgebouwd de kaart.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Het is weer een bjoetie van een kaart! super mooi gedaan.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een plaatje Tineke! Heerlijk om je voetjes even af te koelen he, het is ook gelijk weer extreem warm.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt, ik ben gistermiddag naar binnen gegaan, daar was het nog een beetje koel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart weer in deze kleurtjes, heerlijk zo'n verkoeling...maak er nog maar een:P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi zomerskaartje.
    en wat een prachtig kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een super mooi kaartje!!
    Wat een prachtige combinatie ,het
    plaatje en de mal. Alles bij elkaar
    geweldig mooi.Ben blij dat het wat
    koeler is,als het zo warm is heb je
    nergens zin in.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje is dit weer Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tineke , Wat is dit weer een mooi kaartje . Zo mooi alles op elkaar afgestemd SUPER.

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, nou.. jij had koele voetjes :) Heel mooi strandkaartje, prachtig uitgewerkt zoals we van jou kennen. Het was zeker warm gisteren, het is hier nu erg bewolkt, zelfs een drup regen en eigenlijk helemaal niet zo warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent goed bezig geweest met die warmte Tineke! Mooie stradkaart. Gelukkig is het vandaag niet zo heet. Fijne dag.Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, een betere kaart kun je toch niet maken op zo'n warme dag? Hij ziet er super uit! En wat een leuke vaderdagcadeautjes zeg, helemaal gaaf!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik had niet anders verwacht als reactie, het was ook super mooi. Net als je zomerse kaartje weer Tineke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Je zou er zo instappen he! Het is hier vandaag weer iets koeler.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is het weer een prachtige kaart Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergaaf verkoelend kaartje Tineke, gelukkig vielen de temperaturen vandaag wat tegen ;-)

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke,
    Ik heb weer effe gesnuffeld en bij gelezen;-)
    Je heb weer prachtige dingen gemaakt, met de klok als uitschieter, geweldig. Had het heel raar gevonden als die die niet mooi had gevonden,hihi.
    Ook goed te lezen dat (ondanks de warmte;-) het een stuk beter met je gaat! Wat vit. niet met je kan doen, tjonge.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooie kaart en fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk Tineke, ik voel het verkoelende water om mijn benen...ik was een beetje voorbarig om te denken dat het Noorden wel wat achter zou blijven...het werd hier ruim 32 graden...Je kaartje ziet er geweldig mooi uit! Leuk tafereel zo lekker bij de zee! Heel toepasselijk op zo'n warme dag!

    Groetjes Richtje

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. You sure do make pretty cards!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtige kaart Tinke!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje Tineke! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen