vrijdag 1 november 2013

De beste wensen

Zoals beloofd laat ik de kaarten/creaties voor de demo afwisselend zien.
Deze keer een kerstkaart....in traditionele kerstkleuren. Ik maak ze niet vaak in deze kleuren.
Maar omdat er zijn die dit juist mooi vinden, speciaal voor hen.
Het papier, plaatje en label zijn van "Winter in Swedish Lapland" van Pion Design.
Een grote kerstroos (LR0122) gecombineerd met de dennentak (LR0181).
De tekst is van Anja van Laar (CS0861).
Als laatste een strik met belletjes. 

24 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuk kaartje echt kerst.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke
    Wat een mooie kerstkaart, ziet er prachtig uit in deze traditionele kleuren, prachtige kerstbloem, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en een prachtig plaatje!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Schitterend hoor een kerstkaart in traditionele kleuren :)
    Het plaatje is ook super!
    groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heel mooi kerstkaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje in "de echte" kleuren dit keer, ik vind het ook leuk andere kleuren te gebruiken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Tineke....
    leuk vintageplaatje...knap!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Tineke, deine Karte ist wieder wunderschön gestaltet
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Tineke, prachtig plaatje heb je gebruikt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,

    Heel mooi kerstkaartje.
    Ik zou als ik jou was gewoon kaartjes maken die je zelf leuk vindt, maar dat kan niet zeker voor die demo's.
    Ik ben blij dat ik zelf kan maken wat ik leuk vindt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke

    Supermooi is je kerstkaart in deze traditionele kerstkleuren, ik gebruik die ook niet vaak maar toch is het wel erg mooi.
    Bedankt voor je tip, normaal doe ik dat ook met een lepeltje maar volgens mij was ik het deze keer vergeten hihihi.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kerst kaart Tineke.
    Frisse kleuren,en heel lief plaatje.
    De kerst ster en tak maken het af.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiiii die Tineke,

    Leuk je nou eens in het echie te hebben gezien. En ook je kaartjes natuurlijk. Op je blog zijn ze al zo mooi maar op de beurs zagen ze er nog mooier uit.

    Ik heb er weer een berg inspiratie van gekregen hoor en heb een zak met hobbyspul gekocht:p:p

    Een heel fijn weekend en gigagrotegroetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergeet ik helemaal wat te zeggen van dit kaartje hahaha.
    Die is reuzeleuk! Ik ben ook helemaal niet van de traditionele kleuren...maar dat is door dit kaartje denk ik weer een beetje veranderd. Superrrs leuk gemaakt;)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke, sommige tradities moeten gewoon blijven toch? Deze "traditionele kleuren" voor kerst blijven het goed doen...een hele mooie kerstkaart...fijn weekend vast...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Traditioneel of niet , ik vind hem heel mooi met afbeelding en je hele mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi hoor! Ik ben ook niet zo van die kleuren, maar jij hebt er echt iets geweldigs van gemaakt!
    Fijn weekend verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje kaartje Tineke
    ik hou wel van die traditionele kleuren

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een kei mooie kerstkaart in echte kerstkleuren .

    Fijn weekend .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart zo ook de kaart in het bericht hierboven. Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi deze kerstkaart Tineke!
    Ik vind eigenlijk alle stijlen kerstkaarten wel mooi, dat " nostalgische" rood heeft wel wat!
    De bloem en het plaatje vind ik super!
    Ik lees even door...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Tineke. Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen