vrijdag 29 november 2013

It´s candytime!

Deze post blijft bovenaan staan tot 29 november. 
Voor nieuwe posten een stukje verder scrollen.

Omdat ik jullie reacties zeer waardeer en weet hoeveel tijd er in bloggen gaat zitten, wil ik een verrassingscandy weggeven. Of.... eigenlijk geef ik er 2 weg!
De 1e verloot ik onder jullie reacties. Laat een berichtje achter onder deze post, zet de candy in de sidebar op je blog met een link naar het mijne.
Voor de 2e candy mogen jullie iets doen.
De vorige maand was ik jarig en kreeg heel veel post van jullie in de vorm van schitterende kaarten. In die week druppelden er telkens al wat binnen maar op mijn verjaardag zelf was er heel veel post. 
Goris, mijn man, raapte die post op en zei: Alleen hierom zou je al een blog beginnen.... maar ik heb geen hobby!
Hij hoopt  donderdag 28 november jarig te zijn. 
Nu lijkt het me leuk om hem met zoveel verjaardagspost te verrassen. 
Met de verjaardagspost kunnen ook volgers meedoen die geen blog hebben. Omdat er vele trouwe lezers zijn die op (bijna) iedere post reageren, vind ik het wel zo eerlijk om ook deze de kans te geven.
Als je een kaartje wil sturen, stuur me een mailtje (klik op de mailbutton rechtsboven op mijn blog) als je ons adres niet hebt.
Deze candy's lopen tot vrijdag 29 november. De 30e laat ik Goris een lootje trekken uit de reacties én... hij mag de mooiste kaart uitkiezen! Die 2 winnen de candy's.
Dus vind je dit ook leuk, doe dan mee. 

36 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat een super leuke actie van jou. Ik doe graag met de candy en met het verrassen van jou man met een kaart. Ik hoop dat er heeeel veel mee gaan doen om jou man eens in de kaartjes te zetten. Ik denk dat hij ook heel veel voor jou hobby over heeft dan is het nu wel eens tijd om hem te verrassen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is natuurlijk heel erg leuk dat je nog wel 2 verrassingen voor ons heb hé Tineke....daar ga ik dus mijn best voor doen om ook voor jouw man een kaartje te sturen...
    Die is dan dezelfde dag jarig als onze kleindochter....dat vergeet ik niet dus....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi tineke
    ga zeker jou man een kaart sturen want ik geniet bij iedere post van jou van je prachtige kaarten, zo veelzijdig en altijd prachtig en romantisch,ga proberen de afbeelding op mijn blog te plaatsen want met een nieuwe pc heb ik nog niet alles onder de knie haha
    groetjes en dank voor het weggeven van een candy
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I would love to take part in your candy Tineke,
    Hugs, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je candy op mijn blog gezet hoor !! Doe graag mee met de verloting.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk dat je je man wil verassen, hij zal helemaal verbaasd zijn denk ik haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke,je idee vind ik super.
    Ook ik wil Goris een kaartje sturen.
    Ik hoop dat hij er heeeel veel krijgt.Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Tineke!

    Wat ontzettend lief dat je 2 candy's gaat weggeven, ik doe graag mee hoor. En ik zal je even mailen voor je adres. Zou echt leuk zijn als je man bedolven wordt onder de kaartjes (en dan nog wel van allemaal dames..haha).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke
    Wat een leuk en schitterend idee, daar wil ik heel graag aan meewerken.
    Ik heb je net per mail gevraagd om je adresgegevens.
    Je Candy staat ook bij mij op de site bar.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke actie, Tineke.
    Natuurlijk ga ik m'n best doen om een kaart te maken voor Goris.
    Hoop dat hij heel veel post krijgt.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ja, natuurlijk doe ik graag mee met de candy, heb hem op mijn blog geplaatst.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Een verrassings-candy...wat verrassend, hihi. Enig idee om Goris ook te verrassen met kaartjes voor zijn verjaardag! Ik doe ook mijn best, maar ik heb zoveel jarigen in november en een dag heeft maar 24 uur, hihi. Maar wie weet! Met de eerste candy doe ik heel graag mee, want ik kom heel graag bij je bloggen!! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en nog wel twee kansen. Ik heb je adres niet dus stuur ik je een mailtje. Volgen doe ik je al een hele tijd. De candy gaat in de zijbalk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan gezien ik een hele grote fan ben van jouw kaarten wil ik heel graag mee doen met jouw candy leuk hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,
    Wat leuk !! ook bij jou candy time, ik doe graag mee, alleen de kaart, dat weet ik niet, mijn hobbykamer is zo"n rommeltje, omdat alles i.v.m. lekkage op deze kamer is gezet..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief van je. Kom ook vaak kijken naar het moois wat je gemaakt hebt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend lief van je, doe zeker weten graag mee, ik maak een kaart voor Goris hoor, ben zelf 2 dgn later jarig, en weet hoe leuk het is om kaarten te krijgen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf idee van jou Tineke. Ook ik ga proberen hieraan mee te doen. Super hoor om je man op deze manier te verwennen. Wat zal hij opkijken als hij al die post ziet. Ga je ze nog even verstoppen en bewaren tot zijn verjaardag? Genietn hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke
    Ik doe graag mee met jou verrassings-Candy, je adres heb ik hier nog liggen, ik ga proberen een mooie kaart te maken voor je man.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tinke ,
    Dit is een leuk idee .
    En kei lief van je.

    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoor Tineke om Goris zo te gaan verrassen! Zal hij vast heel erg waarderen! Ik ga mijn best even doen en natuurlijk waag ik graag een kansje bij je voor dit leuke gebaar

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee Tineke . . .at zal je man op kijken als hij jarig is !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke, Wat een leuke candy. En wat een leuk idee om je man te verassen met hopelijke veel karten. IK ben net met vakantie geweest dus geen bloggen bezocht. Ik heb je kaarten bekeken. Ik heb ervan genoten. Wat prachtig.... De een nog mooier dan de ander. TOP. Allemaal prachtig gemaakt. IK zag ook een aantal van je kaarten in verschillende tijdschriften. Leuk voor je! Fijn voor je dat er niets ernstigs uit de testen is gekomen. Wel vervelend dat het slapen nog steeds niet zo gaat. Misschien dat het hormonaal is??? en dan zal het op termijn wel weer beter gaan. Maar het blijft vervelend!! en dan moet je overdag weer gewoon van alles doen.. Sterkte er maar mee. IK wil je man graag een kaart sturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke candy en ik wil graag een gokje wagen.
    ik vind je vorige kaart super mooi ook en ik geniet er altijd van.
    fijn te lezen dat er niets bijzonders uit de testen is gekomen , maar als je niet slapen kan is echt een probleem.
    sterkte er mee meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk een candy, hoop dat Goris ook heel veel mooie kaartje voor zijn verjaardag mag ontvangen.
    Doe graag mee.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Tineke,

    Je blog is inspirerend en ik vind het leuk om mee te doen met je Candy.

    Groeten Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tjee aan de reacties te zien vind men dit erg leuk, ik dus ook en waag een gokje....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou wat leuk zeg! Graag waag ik een kansje.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke

    Wat leuk, ik wil graag een gokje wagen. Het is wel een hele leuke actie die je verzonnen hebt voor je man, hopelijk krijgt hij heel veel kaarten en is hij zeer verrast op zijn verjaardag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Tineke, wat leuk dat het zo'n feest is op jouw blog en bij je thuis. Ik doe graag mee met je candy. Ga proberen een kaart voor je man te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat lief je candy's !
    Ik kom altijd graag gezellig bij je kijken en lezen en doe natuurlijk ook graag mee.
    Succes er mee en ik zet nog even je plaatje op mijn blog.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Tineke,
    Het is alweer even geleden dat ik bij je op bezoek ben geweest. Dus vanmiddag maar eens even tijd gemaakt om langs te komen. Eigenlijk hoopte ik dat je nog een stukje van die heerlijke stroopwafeltaart voor me had. Want toen ik in Nederland op vakantie was, heb ik van mijn zusje deze allerhande ook gekregen en ik denk dat heel veel mensen de stroopwafeltaart van Laura al gemaakt hebben.
    Heb genoten van de schitterende kerstkaarten die ik op je blog tegenkwam. Ook de doosjes en de glaasjes met waxineverlichting en winterse tafereeltjes zijn prachtig. Geweldig dat er zoveel verkocht is voor het goede doel.
    Natuurlijk mag ik niet vergeten om je man Goris te feliciteren met zijn verjaardag a.s. donderdag. Voor mij is dit ook een bijzondere dag, want 75 jaar geleden is mijn man geboren. Helaas is hij overleden maar zijn geboortedag vier ik ieder jaar nog.
    Wens je alvast een mooie dag en tot een volgend bezoekje hoor.
    Groetjes uit een koud Tvedestrand van Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alvast van harte gefeliciteerd met je man, maak er een leuke dag van.
    Leuk dat je een candy gaat weggeven, ik wil graag meedoen...heb het op mijn blog gezet.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi
    een kaartje red ik niet meer.
    Maar zou nog wel heel graag mee willen doen aan je candy.
    Alvast een hele fijne dag toegewenst.
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Tineke,

    Ik doe graag mee met je candy! In de sidebar op mijn blog kun je hem terugvinden en ik ga heel hard duimen dat je man heel veel kaarten gaat krijgen! Ik ga mijn best doen om er ook nog 1 voor hem te maken... Volgens mij heeft mijn moeder jouw adres al, dan schrijf ik em daar eventjes van over ;)

    Alvast een fijne verjaardag van je man! En de rest van de familie ook een fijne dag gewenst!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen