vrijdag 1 augustus 2014

Footsteps in the sand

Daar ben ik weer...de opdracht voor Marianne Design is af. Alleen de werkbeschrijving nog maken en dan kan alles de deur uit.
Vanaf morgen kom ik jullie blogs weer bezoeken. 
Ik heb net al eventjes in mijn leeslijst gescrolld en kwam leuke creaties tegen.
Vandaag weer een strandkaart die ook in Hobby Handig nr. 180 staat.
Voor de beschrijving, materialenlijst en patroon verwijs ik naar de Hobby Handig.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Cards und More: summerfun

Echt een bofbips ben ik.... Bij Ineke won ik haar candy en kreeg 2 leuke zomerse malletjes opgestuurd. Binnenkort hoop ik er wat mee te maken.
Ook stond ik 2 keer in de top-3.
Bij Card and Scrap met de zomerkaart voor Marjan.
En bij De Creatieve Zebra met de strand-emmer 
die ik maakte voor een jarige neef.
Ik ben er weer heel blij mee! 

26 opmerkingen:

  1. hallo Tineke
    wat een prachtige kaart.en ook gefeliciteerd.
    je strand emmer is gaaf
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie's Tineke! Het emmertje vind ik heel leuk!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit weer en ook zo'n leuk model.
    Gefeliciteerd met je top-noteringen en je leuke prijsjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zomerse kaart Tineke en ik kijk steeds weer mijn ogen uit naar alle malletjes die je gebruikt. Wat is er toch veel in omloop.....
    Fijn weekend en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herrliche Werke sind das wieder geworden.

    Lg
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Tineke .
    Lekker zomers deze kaart.
    Je bent inderdaad een boffert
    met je prijzen die je steeds wint.
    Heel leuk voor je .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Tineke...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooi strand kaartje is dit ook weer en wat ben je weer in de prijzen gevalen gefeliciteerd ermee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat prachtig, superleuk dat je meedoet bij Cards und More en heel veel succes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje, past helemaal bij dit weertje, gefeliciteerd met de toppertjes, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zomers kaartje Tineke, dat zonnetje missen we vandaag hier in de Provence ;-)
    Fijn weekend toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke. Gefeliciteerd. met je behaaklde resultaten. Je maakt ook altijd prachtige creaties. deze ook weer. Supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig weer Tineke, supermooi en gefeliciteerd met al je prijsjes, hoe leuk is dat weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook dit is weer een enige kaart Tineke. Heerlijke zomerse kleuren. Echt een vakantie kaart. Nog één week werken en ook ik heb vakantie. We zien er dan ook echt naar uit. Genieten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Mooie zomerse vakantiekaartjes heb je gemaakt met de strandserie van MD voor hobby handig. Leuk dat je ze ook op je blog laat zien. Ik ben er net weer van vakantie en heb weer tijd om mijn leeslijst te bekijken en te reageren, op vakantie had ik slechte verbinding en kon helaas geen berichtjes achterlaten. Mooi zijn de foto's van Martine. En leuk dat je gewonnen hebt en top 3 plekjes heb gehaald.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hoor je strandkasrten en gefeliciteerd met je vermeldingen super verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooi zomers kaartje Tineke, een heel leuk modelletje ook.....
    En leuk dat je weer in de prijzen bent gevallen , heel leuk voor je ....het is toch de kers op de taart

    Gr. Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke zomerse creatie weer Tineke, superleuk met dat strandemmertje erop, ook de kleuren zijn lekker vrolijk! Proficiat met je top 3 noteringen! Geniet van je zondag, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. sooo lovely with wonderful details!Thanks for joining us at cards and more!
    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou bofbips ;-) dat is ook niet zo gek hoor met al die geweldige creaties, hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar! En wat is ook je nieuwe creatie weer een plaatje.....Marianne mag in haar handen knijpen dat ze zo'n geweldige designer heeft die met haar producten dit voor elkaar krijgt!
    Fijne zondag, en geniet van het mooie weer
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je prijzen Tineke, zo leuk maar je maakt dan ook prachtige creaties. zo ook deze weer, een plaatje om te zien.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met je prijzen Tineke
    deze kaart is ook weer geweldig mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuk deze zonnige kaart, ik had hem al in de Hobby Handig gezien en al ' geraden' dat hij van jou zou zijn.
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo, Tineke
    bin ganz begeistert von dieser Karte! So wundervoll gestaltet und so viele Details harmonisch eingesetzt!

    liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen