zaterdag 23 augustus 2014

Golfkaartje

Het golfkaartje voor de vriend van Gert & Jacqueline is kennelijk bij velen in de smaak gevallen.
In de mailbox vond ik diverse mailtjes met de vraag waar op Pinterest ik de plaatjes heb gevonden. 
Maar helaas weet ik dat niet meer.
Jullie weten vast wel hoe dat gaat.... 
Je ziet iets leuks, sla het op en bewaar het op je pc tot het een keer gebruikt wordt.
Daarom zet ik de plaatjes op mijn blog voor degenen die ze wilt gebruiken. 
Veel plezier ermee!
Wel zou ik het waarderen als je het meldt wanneer je ze meeneemt. 

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel! Ik weet nog niet of en wanneer maar neem ze in elk geval mee :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, je weet hoe dat gaat Tineke je sla ze op en dan weet je niet meer van wie en waar je ze vandaan heb gehaald!
    Dus of ik het dan nog weet te vermelden tegen die tijd???? Het zijn wel hele mooie afbeeldingen Tineke en dank je wel voor het delen! Fijne avond en dagen,
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je de plaatjes met ons wilt delen, dank je wel.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Tineke
    je bent heel dicht bij mij geweest want ik woon maar 5min achter het dolfinarium aan de rand van Harderwijk en Hierden.
    ook in Nunspeet was je geweest zag ik en zo te zien hebben jullie allemaal genoten en dat is fijn want dan kan je er weer een tijdje tegenaan he?
    leuke plaatjes zijn dit!
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke,
    Bedankt voor de plaatjes .
    ik heb ze opgeslagen,leuk
    dat je ze op je blog hebt gezet.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de plaatjes Tineke, ik heb ze opgeslagen
    Groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen