zaterdag 30 januari 2016

Samen spelen

En dan was de Hobbybeurs alweer voorbij.... :( Het was weer een super gezellige dag! 
Gerda en het team, ontzettend bedankt!
Vanaf dit weekend ligt de collectie van Marianne Design van februari in de winkel.
Ik maakte er wat voorbeelden mee deze week. 
Velen vonden de aapjes, net als mij en mijn kleindochter, ook zo leuk.
En wat vinden jullie ervan?
Het designpapier is uit één van de nieuwe paperblocs "Eline's Babies pink" (PB7050).
De aapjes (COL1399) bungelen aan een tak (LR0256) tussen een diaraampje.
De bananen horen ook bij de aapjes.
Een banner met tekst (PL1506) bij een bloemetje (LR0388) met blaadjes (LR0398). 

19 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze grappig, leuke kaart Tineke.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Tineke!!! Die nieuwe beestjes zijn zo leuk. En gaaf ook dit aapje zo met het diaraampje. Ik hoop dat ik ze hier ook snel binnenkrijg. Kan eigenlijk niet wachten...
    Fijne zondag!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je demo gezellig was Tineke...daar heb je dan ook veel voldoening van...
    Een heel leuk kaartje heb je gemaakt met die schattige aapjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh...die aapjes zijn echt super schattig. Erg leuke kaart geworden, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, stelletje apen...leuke kaart Tineke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beurs Kiekmure weer achter de rug Tineke je heb er veel voorbeelden voor gemaakt denk ik! Je apen kaart is gaaf!Ja dat Martine ze leuk vind, dat kan niet anders, ze zijn enig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig zijn de aapjes Tineke.
    Ik begrijp dat Martine het leuk vond.
    Je had vast veel bekijks vandaag.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die slingeraapjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Wat een leuk kaartje de aapjes zijn grappig.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn zeker super deze grappige aapjes. Heel erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het met Martine eens ;) De aapjes zijn heel leuk :) Leuke en vrolijke kaart Tineke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, deze kaart was één van de vele toppers op de beurs gisteren!
    Het was inderdaad heel gezellig en wat had je weer een prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beeldige kinderkaart is dit geworden al had ik hem op de beurs al bewonderd. Leuk om je eens ontmoet te hebben en ik heb weer genoten van je prachtige kaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat zijn ze leuk de aapjes! Toffe kaart heb je er mee gemaakt!
    groetjes,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi hoor Tineke,die aapjes zijn schattig...helaas kon ik niet naar de beurs:( maar het is evenwel druk geweest! groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was inderdaad een gezellige drukke dag en leuk om jou weer eens te zien en te spreken! Ook natuurlijk je kaarten in het echt bewonderd, ze waren weer geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje met die aapjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen