woensdag 22 maart 2017

De vogeltjes fluiten ♪♪

De lente is begonnen en wat is het heerlijk weer!!!
Volgens de weerman die ik vanmorgen hoorde, blijft het zo tot de maand april begint. Dat zou toch fijn zijn. We wachten het af...
In de tuinen zie je de voorjaarsbollen ook weer bloeien. De vogeltjes vliegen druk heen en weer. Zo kom ik vandaag met een gezellige tuinkaart. 


Bij de afbeelding van de pimpelmeesjes vond ik papiertjes van Maja Design "Life in the Country" erg mooi passen. Het is ongeveer één van de eerste series van Maja Design maar wie wat bewaart, heeft wat ;-)
De meesjes achter de vierkante mal van Petra geplakt met 3d kit. Rechts heb ik wat vingerhoedskruid geplant wat nu wel op blauwe druifjes lijkt. De gieter staat al klaar om ze bij te gieten. 
En links nog wat (kleine) blauwe druifjes bij een vogelhuisje. In het gras bloeien wat narcissen maar zijn moeilijk te zien... Op de volgende foto zie je ze iets beter.
Voorop zitten pimpelmeesjes tussen wat takken en bloemetjes. 
(Zelf vind ik de pimpelmeesjes goed gelukt.... en jullie?) Ik heb ze met distressinkt geblend.
In het midden nog wat bloempotten in elkaar gestapeld met tuingereedschap erbij.
Als laatste nog een tekst op een banner gestempeld.


Hier zie je goed hoe ik de kaart gemaakt en gevouwen heb.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1423 White picket fence
Craftables: CR1290 Tiny's birdhouse, CR1394 Punch die - Flower garden, CR1395 Seed pocket & garden tools
Creatables: LR0402 Tiny's Grape hyacinths, LR0452 Tiny's Foxgloves, LR0457 Petra's circle with bird, LR0458 Petra's square with nes
Knipvel: VK9553 Birds 1
Clear stamp: PL1523 Project NL - bloemen
Plakparels: JU0932 Clear
Luxe papier: CA3127 Zilver

Een gezellige dag en geniet van het lentezonnetje!!

Deze kaart wik ik mee laten doen bij:



11 opmerkingen:

  1. Waanzinnig mooi weer Tineke!!
    Met heel veel details, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Tineke!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorjaarskaart Tineke en wat een mooi ontwerp van kaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart Tineke. superleuk tafereel heb je er van gemaakt. De materialen zijn erg mooi. IK hou hier van. mooie kleuren. de plaatjes zijn schitterend. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart heel leuk modelletje.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk tafereeltje op deze mooie kaart Tineke. Die vogeltjes zijn echt heel goed gelukt, schattig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Tineke en de vogeltjes zijn erg goed gelukt met inkleuren, knap hoor. Je krijgt er een lentegevoel van en het zonnetje buiten doet daar aan mee! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vrolijk tuintafereeltje heb je gemaakt. Laat het voorjaar maar zo verder gaan, heerlijk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend lentekaartje Tineke ...heel gaaf modelletje....zo een leuk tafereeltje ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste wat in me opkwam was Wow....waanzinnig mooi! Ik geniet van ieder detail Tineke wat een schitterende kaart!!!! Laat het voorjaar maar komen hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een prachtige lente kaart Tineke!
    Heel gezellig ziet alles er uit ,super mooi.
    De vogeltjes zijn heel goed gelukt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen