woensdag 6 december 2017

Winnaars van de workshoppakketten!

 Begin van de week zou ik de winnaars bekend maken van de workshoppakketten. 
Sorry dat het wat later geworden is. Ik was het niet vergeten hoor maar ben even druk bezig voor de nieuwe Mijn Hobbykaart.
Tussendoor ben ik ook (veel) tijd kwijt aan logopedie en fysio met de nodige oefeningen voor beiden. Al vanaf begin september had ik geen of weinig stem. Best rustig zou je denken.... Maar het was/is voor mij heel vermoeiend!
Na een bezoek aan de huisarts kwam ik eind september bij de logopediste terecht en nog steeds mag ik er wekelijks naartoe. Sinds afgelopen weekend zit er eindelijk vooruitgang in!!!
Doordat ik zoveel moeite moest doen om geluid te krijgen, is heel mijn bovenrug, hals en nek vast gaan zitten. Hiervoor ben ik sinds vorige week (2 x per week) onder behandeling. Hopelijk blijft het zo goed vooruit gaan want ben het onderhand echt beu...

Maar nu eerst de uitslag van de winnaars van de workshoppakketten want daarvoor ben je tenslotte hier.
Ik gun het jullie allemaal maar helaas heb ik zoveel pakketjes niet.
De winnaars hier op het blog zijn:
Anita (CreAnita)

Van harte gefeliciteerd alle 3 en veel plezier ermee!!! 
Willen jullie me een mailtje (gwvdlinden@solcon.nl) sturen met jullie adresgegevens?
Dan kan ik de pakketjes naar jullie toe sturen.


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Bedankt Tineke voor je leuke actie.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel heftig Tineke,heel vervelend voor jou.
    Hopelijk mag het met therapie beter gaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing om te zien dat ik een van die leuke kaartpakketjes gewonnen heb Tineke...zo leuk ik ben er heel blij mee SUPER bedankt ervoor!!!ik stuur je zo dadelijk mijn adresgegevens
    Maar heel vervelens dat het allemaal nog niet zo lekker loopt met je stem en daar dan weer een vervelend gevolg van heb gekregen, hopelijk gaan al die behandelingen een goed resultaat geven...
    in ieder geval beterschap ermee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heftig. Hoop dat je baat hebt bij je therapie.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vervelend nieuws, hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent want geen of weinig geluid kunnen voortbrengen is heel vermoeiend! De prijswinnaressen hartelijk gefeliciteerd. Groetjes en sterkte met het herstel Tineke! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Tineke,

    Met verbazing zie ik net tussen de post een grote envelop waar mijn naam op staat geschreven...met daarin het workshoppakketje van jou!
    Wat is dit ontzettend leuk en heel attent dat je het naar mij verzonden hebt, zonder dat ik gereageerd heb.

    Wij hebben een vreselijke week achter de rug en daardoor ben ik nauwelijks op blogger geweest. We hebben afscheid moeten nemen van de ex vriendin van onze zoon. Ze zag het leven niet meer zitten... we hebben haar woensdag begraven.

    Ook zijn er zorgen bij jou lees ik, wat een getob kan het soms zijn hè.
    Zorg goed voor jezelf Tineke!
    Ik hoop dat de therapiën aanslaan en dat je snel weer klachtenvrij mag zijn!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag viel het leuke workshoppakketje bij mij op de deurmat!
    nogmaals dank je wel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen