zaterdag 16 december 2017

Winter Wonderland

Van Dutch Doobadoo heb ik al heel lang het MDF set Winter House in huis. 
Deze winter wilde ik het voor mezelf maken maar telkens had ik het te druk om iets voor mezelf te maken.
Maar eindelijk tussen allerlei dingen door is het me nu toch gelukt!


Allereerst heb ik de zijkanten van het MDF wit gemaakt met de witte gesso.
De huisjes heb ik met designpapier "Joyous Winterdays" van Maja Design beplakt. Langs de zijkanten hier en daar een likje witte gesso.
De sneeuwpop is uit het designpapier geknipt. 
Op de daken, schoorsteen, deurposten en bij de sneeuwpop ligt sneeuw die gemaakt is van foamball clay.
Een paar besneeuwde dennenbomen neergezet met wat sneeuwballen.
Op de gevel van het lage huisje zit een kerstster met blad, takjes en elzenpropjes. Op het hogere huis hulsttakken met kerstklokken.


Voor wat extra sfeer heb ik een lichtjessnoer erom heen gewikkeld.
's Avonds geeft het een gezellig licht!
Martine is er ook weg van. 

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1343 Christmas bells
Creatables: LR0244 Hulsttakken, LR0435 Petra's Poinsettia, LR0437 Petra's Twigs set, LR0438 Petra's Larix
Luxe karton: CA3127 Silver
Parels: JU0932 Diamond gems - clear

Dutch Doobadoo:
MDF art - Winter House 460.440.320

6 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooie scene opgebouwd! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige winterse creatie heb je gemaakt Tineke. Natuurlijk vindt Martine het prachtig en zeker als de lichtjes aan zijn. Dat is toch ook genieten? heel leuk zoals je de boompjes en de sneeuwman uit het design-papier hebt verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Dat is zeker genieten 's avonds.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen