woensdag 14 februari 2018

Aardbeien

Wat genieten we toch van heerlijk winterweer met een knipoog naar het voorjaar. 
Achter het glas krijg je een lekker voorjaarsgevoel bij maar op de wind is het behoorlijk fris.
Nu we steeds meer richting de lente gaan, zou ik wel weer aardbeitjes op brood willen. 
Maar ook daar moeten we nog even op wachten.
Ik heb ze afgelopen weekend al wel op een kaartje verwerkt. 


Voor deze kaart gebruikte ik card art Hearts van Dutch Doobadoo en nam deze over op wit karton en designpapier uit bloc "Herbs & Leaves".
De hartjes heb los gesneden uit de kaart en wat omgevouwen.
Langs de randen van het designpapier smeerde ik lichtjes wat witte gesso.
Voorop de kaart zitten wat aardbeitjes.


Uit het knipvel nam ik de afbeelding van de aardbeien en plakte dit achter de opening van Petra's speciale cirkel. In zijn geheel matte ik het op designpapier. De bloemetjes van de mal versierde ik met een parel.
Er hangen wat aardbeitjes tussen de bladeren en op de bloemetjes ervan heb ik gele pareltjes geplakt.
Vogels vinden ze ook altijd erg lekker en weten de vruchtjes snel te vinden.
Het ene vogeltje zit op de tak van de bloesem.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0457 Petra's circle with bird, LR0458 Petra's square with nest, LR0510 Strawberries, LR0511 Petra's special circle, LR0512 Petra's appel bloessem
Paper bloc: PK9152 Herbs & Leaves
Knipvel: EWK1255 Herbs & Leaves 2
Parels: CA3132 White

Dutch Doobadoo: 
Card art Hearts 470.713.658


Op vrijdag 2 en zaterdag 3 maart zijn de gezellige demodagen weer bij Doe@ding in Spijkenisse.
Ik mag hier een demo verzorgen met de materialen van Dutch Doobadoo i.c.m. Marianne Design.
Hiervoor ben ik al druk bezig dus als jullie me missen, ben ik te vinden in mijn hobbykamer.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je met de Dutch Dubadoo mal en de andere mallen gemaakt. Je krijgt inderdaad zin in aardbeien bij het zien van deze kaart. Ik heb trouwens bij de supermarkt al wel aardbeien gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Tineke, maar we zullen toch nog wel ff moeten wachten op deze zomerkoninkjes ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart maak er uit op dat je gek bent op aardbeien,liggen al in de winkel hoor ,maar nog niet uit Holland,dat duurt nog wel eventjes.
    wens je nog een fijne dag, Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje zo leuk met de vogeltjes en de aardbeien groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Tineke!
    Prachtige combinatie is dit.
    Het hout motief en de aardbeitjes.
    En het vogeltje heeft er ook zin in.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nydelig kort med flotte detaljer og farger :)
    Klem :)

    BeantwoordenVerwijderen