maandag 26 februari 2018

Handmade with love by me

Van Eline Pellinkhof zijn er prachtige materialen uitgekomen voor leuke creaties met het handwerkthema. Mattie de Bruine heeft mooie afbeeldingen getekend wat er leuk bij past. 
Ik vind ze supergaaf! Heel wat schilderijen heb ik ooit geborduurd. 
In de kast kwam ik nog verschillende kleurtjes DMC garen tegen wat goed van pas kwam.


Ben je benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt?
Ga dan naar het blog op de website van Marianne Design. 
Hier vind je de werkbeschrijving en de materialenlijst.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Tineke, ook was borduren ooit mijn grootste hobby,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Mooi model. Ik borduur alleen op kaarten😉.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede morgen Tineke. wat is dit een leuke kaart het modelletje is ook apart ,het schaartje is ook erg leuk. het plaatje past er precies bij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart Tineke!
    Erg leuk met het borduur garen erbij.
    Had dit net weg willen doen,nu niet meer.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen