woensdag 14 maart 2018

Sew nice!

Op mijn tafel laatst op de demodagen bij Doe@ding stond ook deze kaart.
Met de easelcard hart zijn niet alleen kaarten te maken wat met liefde te maken heeft maar is natuurlijk ook leuk voor ander soort kaarten.
Ik maakte er deze kaart met handwerkspulletjes mee.


De easelcard heb ik overgetekend op wit karton en het voorste hart nogmaals op wit. Daarna de binnendelen op designpapier uit het bloc "Eline's Crafty Patterns". De randen van het designpapier is licht opgeruwd met een paper distresser.
Achter het frame van de basis passe partouts mal zit de afbeelding van het patchwork.
Het schaartje heb ik uit zilver karton en zwart kraft gestanst en een enamel dots gebruikt als "schroef".
Een paar klosjes garen gemaakt van kraft en wat borduurgaren omheen gewikkeld. Op een proeflapje van vilt zitten een paar spelden gestoken.
Op een kaartje een tekst en naaimachine gestempeld.
De kaart is verder afgewerkt met bloemetjes en blaadjes.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1445 Eline's craft dates
Craftables: CR1360 Basic passe partouts circle
Creatables: LR0388 Flower doily, LR0435 Petra's poinsettia
Paper bloc: PB7054 Eline's Crafty Patterns
Knipvel: MB0172 Mattie's Mooiste Needlework
Clear stamps: EC0166 Eline's Craft dates 1, EC0167 Eline's Craft dates 2
Luxe karton: CA3127 Silver
Parels: JU0937 Adhesive gems - Light pink & pink, PL4503 Enamel dots - Black & white

Dutch Doobadoo: 
Easel card art Heart 470.713.661

1 opmerking:

  1. Je kaart is prachtig Tineke!
    Leuk model en prachtig bewerkt!
    Ook deze zag ik bij jou ,echt leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen