dinsdag 17 juli 2018

A day at the beach

De reddingsboei van Marianne Design vind ik schitterend maar dat hebben jullie vast al gemerkt.
Op veel nautische kaarten heb ik deze al gebruikt. 
Ook op deze kaart mocht tie weer meedoen...


Shape art frame van Dutch Doobadoo heb ik overgetekend op donkerblauw en wit karton en designpapier "Côte 'd Azur".
De randen zijn ingesmeerd met witte gesso.
Op het houtdessin pronkt de reddingsboei. Bovenaan de boei is de strandlantaarn vastgebonden met waxkoord.
Aan de meerpaal hangt een anker en rondom de meerpaal groeit koraal. Erachter is een stuk visnet.
Tussen kleine stukjes koraal liggen een paar schelpen en een zeester.
Aan de zijkant vliegt een kokmeeuw en middenin de boei is de tekst gestempeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1431 Eline's tropical fish
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1406 Coral, CR1409 Tiny's fishnet, CR1440 Sea shells
Creatables: LR0532 Nautical set, LR0533 Hurricane lamp
Paper bloc: PK9146 Côte 'd Azur
Clear stamp: CS1007 Strand teksten

Dutch Doobadoo:
Shape art Frame 470.713.146


10 opmerkingen:

  1. Supermooi weer Tineke, smullen van alle details. Die tekst is voor mij zo kloppend. De zee geeft rust vind ik. Genieten....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer zo'n prachtige creatie. Alles weer zo leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk. De stormlamp vind ik ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaart, kijk met plezier naar je nautische kaarten op je blog, mag hier nog wel een tijdje mee doorgaan hoor gaat me nog niet vervelen, komt misschien wel door het mooie weer maar dat mag ook nog wel een tijdje blijven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige maritieme kaart weer!
    Geniet van de leuke details.
    Fijne dag verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke kaart! En de stormlamp is zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer zoooo mooi Tineke!
    Prachtige combinatie is dit weer.
    Leuke mallen ,de stormlamp is heel leuk.
    Ik heb hem pas kado gekregen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen