vrijdag 20 juli 2018

Ocean breeze

Genieten jullie ook zo van deze mooie zomer?
Ik vind het heerlijk! Andere jaren als het mooi weer is, hebben we een aantal mooie dagen achter elkaar. Dan is het nu wel anders.
Het koelt 's nachts ook gewoon lekker af zodat het ook goed slapen is. Van mij mag het zo nog wel maanden duren.
Tijdens het Marianne Event bij Doe@ding heb ik deze kaart zitten maken en nu eindelijk laat ik 'em zien hier.


De kaart heb ik gemaakt met card art Ticket van Dutch Doobadoo. Ik heb de kaart alleen wat hoger gemaakt.
Het designpapier wat ik gebruikt heb, is uit het bloc "Seabreeze". De randen ervan heb ik geruwd met een paper distresser.
Op het flapje hangt de strandlamp en er vliegt een kokmeeuw bij.


Onderuit de afbeelding steekt het kompas met scheepstouw erop.
Aan de meerpaal hangt een anker en erop zit een kokmeeuw.
Een krab zit tussen de zeester en schelp.
Op het flapje is de tekst gestempeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1433 Eline's seagull & friends
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1440 Sea shells
Creatables: LR0418 Ropes, LR0532 Nautical set, LR0533 Hurricane lamp, LR0534 Compass
Paper bloc: PK9156 Seabreeze
Knipvel: EWK1258 Seabreeze 1
Clear stamp: CA1007 Strand teksten

Dutch Doobadoo: 
Card art Ticket 470.713.667

4 opmerkingen:

  1. Weer zo'n leuk zomers kaartje. Ik vind het 's nachts nog wel warm hoor maar overdag vind ik het heerlijk. Voor de natuur nu natuurlijk niet, dat is wel erg.
    Fijne dag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave kaart Tineke!
    Er is weer heel wat op te zien.
    Het model vind ik heel leuk.
    Zelf heb ik veel last van de warmte.
    Zal blij zijn als het een keer gaat regenen.
    Het is heel hart nodig voor het land en dieren.
    Alvast een goede zondag met je gezin!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zomerse kaart! Mag nu wel wat koeler weer worden, dit is niet echt uit te houden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen