zaterdag 10 november 2018

De sneeuw blijft liggen

Tijdens de demodagen eind september bij Doe@ding in Spijkenisse ben ik tussendoor ook bezig geweest. 
Daar heb ik dit 2 luik gemaakt met een roedel herten.


Het 2 luik is gemaakt met card art 2 Luik van Dutch Doobadoo.
Het designpapier Winter Wonderland van Pion Design is zo mooi! 
Voor dit 2 luik heb ik 1 vel ervan gebruikt en zo gesneden dat het 1 geheel werd. Het vogelhuisje en eekhoorn heb ik uitgeknipt en op de kaart geplakt. 't Was zonde om dit weg te gooien....
Bij deze achtergrond hoefde er niet veel meer toegevoegd worden maar heb nog wat herten erbij gezet. Een paar boompjes met vogels en tak met pindaslingers waar vogeltjes van snoepen. 
Een rand sneeuwpapier gescheurd tot een laagje sneeuw. 
De boompjes, tak en pindaslingers heb ik wat snowtex gegeven.
Wat sterren erbij en een tekst gestempeld.
De randen van het cardstock en designpapier zijn aangezet met witte gesso.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1289 Tiny's deer, CR1448 Punch die - star
Creatables: LR0442 Tiny's reindeer, LR0556 Forest trees, LR0558 Tiny's peanut garland & branch
Clear stamp: PL1517 Project NL - Winter

Dutch Doobadoo: 
Card art 2 Luik 470.713.672


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Mooi de achtergrond en de herten op de voorgrond.
    Ik blijf er naar kijken :)
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje en zo mooi met dat papier als achtergrond. Daar hoeft ook niet veel meer op.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m zooo leuk !

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave kaart Tineke!
    Ik ben er weg van,lief de hertjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen