dinsdag 20 november 2018

Koek en zopie

Op de demodagen in september was ik nog aan een kaart begonnen maar was nog niet af.
Echter, het bleef maar liggen totdat ik 'em nu eindelijk heb afgemaakt.
Hij past prima bij het weer. Een mok warme chocolademelk (met slagroom) is heerlijk als je door de kou bent geweest. 


Als basis gebruikte ik shape art Frame van Dutch Doobadoo. Deze tekende ik 2 x op cardstock en op designpapier Santa baby Collection van Prima Marketing.
De randen heb ik lichtjes aangezet met witte gesso.
In de mok zit heerlijke chocolademelk met een slagroomtoef. Erbij liggen macarons die ik uit het designpapier heb geknipt. Aan het oor hangt met waxkoord een label met tekst.
Bij warme chocolademelk denk ik aan een sneeuwpop dus die mocht niet ontbreken.
Her en der nog wat dew drops geplakt.

Gebruikte materialen:
Collectables: COL1413 Eline's snowman, COL1462 Hot chocolate mug
Clear stamp: PL1517 Project NL - winter
Enamel dots: PL4514 Dew drops

Dutch Doobadoo: 
Shape art Frame 470.713.146


6 opmerkingen:

  1. Erg leuk!
    Vooral met deze kou is dit een aangename kaart:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer super gaaf Tineke!!
    Wat een prachtige combinatie is dit!
    Heel leuk met de sneeuwpop erbij ,
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart , je krijgt spontaan zin in een kopje hahaha.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi ziet er leuk uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten heb je de laatste dagen weer gemaakt
    Groetjes Annie i

    BeantwoordenVerwijderen