donderdag 12 december 2019

White Christmas - bloghop DDBD

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel en tijdens de bloghop willen we jullie laten zien wat wij als team er zoal mee gemaakt hebben.
Zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Ga tussen 12 t/m 14 december 2019 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Tineke (je bent nu hier) - Monique -  Mirande - Plony - Ineke - Hanny - Corry - Finish Dutch Doobadoo blog

Als het goed is, kom je bij het Dutch Doobadoo blog vandaan en ben je hier beland bij de gezellige bloghop. Zo niet, ga dan even terug naar het blog om de juiste volgorde aan te houden.

Mijn voorbeeld is een winterkaart in roze/grijze tinten:


Voor mijn winterkaart heb ik gebruik gemaakt van card art Panel.
Deze heb ik overgetekend op wit cardstock en designpapier uit het bloc Snowflake kisses.
Alle randen kregen weer een likje witte gesso.
In het midden heb ik een berg gezet in verschillende sneeuwlagen van gescheurd wit cardstock met wat flocking powder erop. 
De zon is als een roze gloed ondergegaan achter de berg.
In de sneeuw staat een hert met een aantal boompjes.
Aan de zijkanten waken de vossen.
De kaart is afgewerkt met een strik van tule en organza en op een tekstbanner die is vastgestrikt met twine.

Marianne Design:
Collectables: COL1474 Eline's cute Fox
Craftables: CR1483 Trees, CR1485 Deer
Craft stencil: PS8045 Mountains
Paper bloc: PB7057 Eline's Snowflake kisses
Stempel: CS1037 Hello winter
Glitter karton: CA3104 Snow paper, CA3142 Glitter Zilver

Dutch Doobadoo: 
Card art Panel 470.713.342



Je kunt nu verder hoppen en naar Monique gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

19 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Tineke! Mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Tineke! Er is zoveel te zien...Het is een echt mooi winters tafereeltje! De kleurtjes vind ik heel geslaagd.Echt een leuke mal!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kaart Tineke! leuk model ook.
    Wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    De beestjes staan er zo leuk bij!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei gezellig deze bloghop weer altijd leuk om te zien wat er allemaal voor een mooie creaties te voorschijn komen met de nieuwe lijn va Dutch DooBaDoo
    Zo ook weer deze mooierd van jou Tineke het is weer een toppertje .
    En bedankt weer voor het delen in deze bloghop.
    Ik hop verder naar de volgende

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Tineke!! En het model is gaaf, daar kun je veel op kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Het idee van de gescheurde witte stukken card stock ga ik onthouden. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, weer leuk idee opgedaan. Dat van de sneeuw ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje! Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Zo leuk om iedere keer weer wat te leren ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart,vooral het sneeuw effect met gesso ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart er is zoveel op te zien..elke keer als je kijkt ontdek je wat nieuws. Super maar ook een erg leuke mal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. verrassende combi grijs en roze , maar wel erg mooi samen. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer leuke en verrassende combinatie voor een kerstkaart! Ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat mooi, mijn favoriete papier en diertjes. Echt een heel leuk modelletje ook. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WT een leuke kaart. De mal lijkt mij erg veelzijdig en weer een aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie creatie Tineke!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. deze is ook al zo leuk, val een beetje in herhaling
    maar je creatie vind ik echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie panelkaart heb je gemaakt in deze kleuren! Super!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen