zaterdag 26 december 2020

Jij bent mijn zee-ster!

 Dat ik ook graag haak had ik al verteld.
En net als voor Martine ben ik ook voor Guido bezig geweest om een leuk potje te haken. Nu ééntje voor stoere jongens.


Op het potje zit een walrus met matrozenpet op met erbij een zeester. Erbij staat een emmer met vissen erin en ervoor ligt ook nog een vis en zeester.
Ik heb er een label aan gehangen met vissen en zeesterren erop. Ook nog een tekst op gestempeld.


Het patroontje staat in het boekje BizzyBee potjes haken van Klaske van der Bij.
Het potje is gevuld met snoep dolfijnen.

Marianne Design:
Craftables: CR1352 Basic Labels, CR1363 Punch die - Sea shell, CR1364 Punch die - Fish
Stempel: CS1024 Strand
Luxe karton: Zilver

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer enig gedaan.
    Hij boft maar met jouw als oma. Later zegt hij gewoon mijn oma kan alles.....

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel stoer uit Tineke!
    Wat zal Guido hier blij mee zijn!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen