donderdag 24 december 2020

Wandhanger

 Gisteren vertelde ik al dat ik ook graag haken mag. 
Een poosje terug kwam ik een superleuk patroon tegen van een wandhanger met een unicorn dat ik het besteld had.
En voor Martine's kamer gehaakt die ze op haar verjaardag heeft gekregen. Ook hiermee was ze zo ontzettend blij!


De wandhanger is gehaakt met Catona, Chalista en Twinkle garen van Scheepjes.
Het patroon is van Laura Marchi van Chicaoutlet.


Even een foto van dichtbij.

Nu nog een keer voor Guido ook ééntje maken maar hij krijgt wss nieuw behang dus wil ik het daaraan aanpassen.

1 opmerking:

  1. Je bent weer goed bezig geweest voor Martine!
    Wat een prachtige wandhanger is dit Tineke!
    Begrijp dat ze ook hier mee heel blij is.
    Goede dagen met je gezin!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen