zaterdag 31 juli 2021

Splish Splash - bloghop DDBD

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel en tijdens de bloghop willen we jullie laten zien wat wij als team er zoal mee gemaakt hebben.
 Doe je ook gezellig mee?


Ga tussen 31 juli - 2 augustus 2021 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Mirande -  Tineke (je bent nu hier) - Monique - Corry - Ineke - Finish Dutch Doobadoo blog

Als het goed is, kom je bij Mirande vandaan en ben je hier beland bij de gezellige bloghop. Zo niet, ga dan even terug naar het blog om de juiste volgorde aan te houden.  

Ik ben met de schitterende crafty kit Happy Seashore bezig geweest:


De basis van de kaart heb ik gemaakt met de lijnen op de grote mal die bij crafty kit Happy Seashore zit. Deze heb ik op wit fluweelkarton overgetekend.
Daarna heb ik het overgetekend op het designpapier van de crafty kit.
Uit het designpapier heb ik 3 cirkels (in 2 verschillende groottes) gestanst met de cirkels die bij een slimline mal van Marianne Design hoort.
Hierop heb ik de schattige ottertjes verhoogd opgeplakt met wat koraal erbij.
Uit het stansvel wat bij de kit zit, heb ik de ballon, zeester, schelp en kwal gehaald.
Een bijpassende tekst in het midden gestempeld.
Om de kaart te laten staan, heb ik een kaartenstandaard tegen de achterkant geplakt.

Marianne Design: 
Craftables: CR1507 Card stand extra, CR1538 Slimline banners
Creatables: LR0660 Coral set
Stempel + snijmal: EC0191 Eline's animals - Otters
Stempel: CS1025 Mermaid sentiments

Dutch Doobadoo:
Crafty kit XL Happy Seashore 470.005.015

Je kunt nu verder hoppen en naar Monique gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo.
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

8 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met mooi designpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kaartje Tineke!!
    Heel leuk met de ottertjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk, vrolijk kaartje, dat je voor verschillende gelegenheden kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al aangegeven dat ik ze supermooi vind en nu kan ik zelf ook aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met deze vrolijke ottertjes is het niet moeilijk om een super leuk kaartje te maken, dat heb jij hier wel laten zien.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en die otters zijn gewoon te lief!

    BeantwoordenVerwijderen