dinsdag 3 augustus 2021

Jij bent stoer

 In de weken met het mooie weer heb ik veel buiten zitten freubelen. 
Ik dacht dat ik alles al had laten zien maar zag dat de leuke jongenskaart nog niet op mijn blog staat. Met de legoblokjes heb ik een vrachtauto gevuld.


Bij deze kaart ben ik begonnen met shape art Hilde. 
Deze heb ik op wit fluweelkarton overgetekend. En daarna op het designpapier uit de crafty kit XL Tropical Vibes.
Daarna is het overgetekend op het designpapier uit crafty kit XL Time to Party.
De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.
De auto is overgetekend op wit fluweelkarton en blauw cardstock. Deze opgeleukt met spatborden, wielen, bumpers en voor- en achterlicht.
De laadbak vol geladen met legoblokjes in diverse kleuren.
Van internet haalde ik legopoppetjes en het lego logo. Het stuur is uit de tractor set van Elizabeth Craft Design. 
Op banners een tekst gestempeld en vastgestrikt met waxoord.

Marianne Design:
Creatables: LR0723 Lego steentje
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1066 Super-Mega-Kei-Onwijs-Leuk

Dutch Doobadoo:
Shape art Hilde 470.713.188 

Card art Driving home 470.713.827

Crafty kit XL Tropical Vibes 473.005.008

Crafty kit XL Time to Party 473.005.005

3 opmerkingen:

  1. IK vind hem helemaal geweldig Tineke.
    Heel de fam hier is lego fan van jong naar oud .
    Als het mag ga ik hem een keertje van je liften
    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf, deze stoere bouwkaart! Niet alleen leuk voor kleine mannetjes, hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen