woensdag 18 oktober 2023

Iets lekkers voor jou

 Vandaag mocht ik weer een jaartje ouder worden.
Maar niet alleen ik ben jarig, ook Marlous van Doe@ding mag de kaarsjes op de taart uitblazen.
Ik maakte een kaartje voor haar en stopte die in de tas met cadeautjes die ik voor haar gekocht had.


De basis van de kaart is gemaakt met XXL rechthoek stans van Crealies. Deze is gestanst uit designpapier Eline's Winter Dreams, gemat op wit fluweelkarton en op roze parelmoer cardstock.
De leuke etagère van Spellbinders weer eens tevoorschijn gehaald en deze gevuld met heerlijk bonbons die geen calorieën bevatten.
De etagère is gestanst uit designpapier Eline's Whitewash.
Met bloemen en blaadjes van Gummiapan en Spellbinders.
Op het label is de tekst gestempeld.

Marianne Design:
Collectable: COL1528 Chocolates
Craftable: CR1605 Text labels
Paper blocs: PB7066 Eline's Whitewash, PB7067 Eline's Winter Dreams
Stempel: CS1129 MMM...lekker
Glitter paper: CA3148 Light pink, CA3181 Snow paper

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd , en een prachtige kaart gemaakt voor nog een jarige.
    De bonbons zien er heerlijk uit.
    Nog een fijne dag verder.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je maakte een prachtige verjaardagskaart voor de andere jarige, mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Tineke !!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Marlous . Mijn kaart komt wat later . Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen