zaterdag 28 oktober 2023

Teamdag

 Van de week hadden we weer een teamdag van Marianne Design.
Gezellig om iedereen te zien/spreken.
Het was deze keer bij Eline Pellinkhof bij hun in het proeflokaal van de Stokerij. Er was gevraagd van het kantoor of we een kaartje voor haar wilden maken als welkom.
En ook is ze dit jaar 20 jaar ontwerpster bij MD.
Ik maakte dit kaartje.

De basis is een vierkante topvouwkaart uit bordeaux rood cardstock. Een mat erop van wit fluweelkarton en het geschulpte vierkant.
Het designpapier is uit een bloc van Eline, Eline's baby girl, wat al jaren oud is maar heb er nog wat papiertjes van. Uiteraard moest er van mij een Eline's diertje opkomen.
Het werd Mies Muis die haar mooiste jurkje aan had getrokken. Ze was in een cadeaudoos gekropen en komt tevoorschijn doordat ze het deksel open doet.
Een kleiner cadeautje staat er ook bij en er zit een lief bloementoefje op.
Op het grootste cadeau staat het getal 20.
Mies Muis houdt een label in haar pootje met de tekst erop.

Marianne Design:
Collectables: COL1437 Eline's Mice Family, COL1491 Eline's wedding accessoires, COL1504 Flowers
Craftables: CR1605 Text labels, CR1643 Alphabet numbers
Creatables: LR0697 Flowers, LR0767 Scalloped squares, LR0783 Presents XL
Paper bloc: PB7050 Eline's baby girl
Stempel: CS1124 Vanuit het hart
Parels: CA3133 Off-white

's Middags gaf Eline een workshop vilten vaasjes maken aan ons.
Volgens mij had niemand het ooit gedaan en het was erg leuk.
Het vilt was nu droog bij mij en ik heb er een klein vaasje in gedaan en wat bloemetjes erin geschikt.
Ik vind het leuk!

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk ook die vaasjes (en natuurlijk de kaart)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrr leuke kaart Tineke !!
    Ook het vaasje is prachtig !
    Leuk zo n bijeenkomst met Eline
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen