zaterdag 23 december 2023

Macramé

Martine vierde gisteren haar verjaardag.
De kaart die ik voor haar maakte, heb ik woensdag al laten zien. Ze heeft 'em echt uitgebreid bestudeerd want ze zei 's avonds, toen ik kwam luisteren naar het kerstfeest van school, dat ze het leuk vond dat ik precies 11 boeken op de kaart had verwerkt.
Ik wist nergens van want ik had ze niet geteld. Maar wel leuk dat het precies haar leeftijd is.
Omdat het bijna traditie is dat ik er wat anders bij maak, wilde ik nu ook wat maken. 
Martine heeft op school met workshops al diverse dingen van macramé gemaakt. En vroeg voor haar verjaardag ook draad met patroon om thuis met macramé aan de gang te gaan.
Dat bracht me op een idee om iets met macramé te doen.


Nu had ik nog nooit iets met macramé gedaan maar als Martine het kan, kan oma het toch zeker ook wel?
Bij Priscilla van Creato da Pris in Barendrecht kocht ik draad en ze had er een leuke video uitleg bij. Je kunt haar ook op Instagram vinden. Voor degenen die het familieblad Terdege lezen, daar heeft onlangs een artikel van haar in gestaan.
Ik ging ermee aan de slag en maakte deze leuke bloemen sleutelhanger voor Martine. Ik ben dus heel benieuwd wat ze ervan vindt.
Martine krijgt o.a. van opa & oma ook nog een pakket om zelf een regenboog verenhanger te maken.
Als je bij Priscilla iets koopt, krijg je de video uitleg er als download bij, super handig!

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk de sleutelhanger .
    Hoe krijg je het voor elkaar Tineke !
    Dit zal Martine prachtig vinden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen