zaterdag 20 januari 2024

Martine aan de freubel

 Kleindochter Martine was hier gisteren en zag de waxstempels en wax seals liggen die ik pas had gekocht bij Doe@ding. Ze vroeg wat het was en wat je ermee kon doen. 
Het leek haar wel wat maar gisteren had ik nog voorbereidingen voor de live dus stelde ik voor dat ze zaterdagmiddag zou komen. 
Vanmiddag was ze hier en heeft diverse waxzegels gemaakt en uiteindelijk nog een kaartje afgekregen.







Heel geconcentreerd bezig met de waxzegel, inkten van de konijntjes en het maken van de sneeuwklokjes.


Het eindresultaat!
Ook nog spetters gemaakt met foundry wax statue en verhit met de heattool. 

Marianne Design:
Craftables: CR1490 Snow drop
Creatables: LR0841 Scalloped rectangle, LR0845 Paper seal

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart ! mijn kleindochter van 5 vindt oma's hobbykamer ook een heerlijk plekje; komen mijn hobbyspullen toch nog eens op in de toekomst Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martine heeft echt talent
    Heeft ze vast van jou geerfd Tineke . Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen