maandag 8 januari 2024

Superklusser

 Allereerst wil ik jullie nog het allerbeste wensen voor 2024! We wensen dat het een gelukkig, gezond en creatief jaar mag worden.
Het was hier wat stilletjes op mijn blog en dat heeft een reden. Ik bezig voor een demo op a.s. zaterdag 13 januari bij Doe@ding in Spijkenisse vanwege hun 17-jarig bestaan.
Ik demonstreer de nieuwe Marianne Design collectie. Dit gaat in een langzamer tempo als anders omdat ik last had van duizeligheid en licht in mijn hoofd. Nadat ik vorige week bij de ha ben geweest weet ik dat het een virus is op mijn evenwicht. Heb hiervoor oefeningen gekregen waardoor het door de oefeningen iets erger kan worden maar ik er wel sneller vanaf kom.
Wel mag ik gewoon alles doen en bepaal mijn eigen tempo. Het is nu gelukkig al een stuk beter dan vorige week.

Voor nu een kaartje die ik al in november gemaakt heb maar nog steeds niet heb laten zien. En dat komt goed uit want nu had ik toch een kaart voor mijn schoonzoon die gisteren jarig was. Hij is loodgieter dus klust heel wat af.


Met de cirkel layout mal heb ik een vierkante kaart gemaakt.
De mal is uit wit fluweel karton gestanst en achter de openingen zitten afbeeldingen uit het paperpad Mr. Fix it van Mintay .
Daarna op een achtergrond uit hetzelfde paperpad geplakt en vervolgens op zwart en okergeel karton.
Verder nog wat afbeeldingen uit het paperpad geknipt en opgeplakt. 
Bovenaan is de tekst gestempeld op designpapier, met zilver embossingpoeder verhit en gemat op wit fluweelkarton.

Marianne Design:
Creatable: LR0839 Layout circle
Stempel: MM1647 Kampioen

2 opmerkingen:

  1. Allereerst ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar Tineke en wat naar dat virus op je evenwichtsorgaan. Tim heeft het ook twee keer gehad maar die kon helemaal niets. Alleen liggen en overgeven. Hopelijk ben je zaterdag goed opgeknapt. Deze kaart voor je schoonzoon heb je gaaf gemaakt. Je laat zien dat de cirkel stans ook leuk is voor een mannenkaart. Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vervelend die duizeligheid .
    Dan ben je heel onzeker .
    Hopelijk kan het zaterdag doorgaan . Leuke mannenkaart.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen