vrijdag 1 maart 2024

Narcissen

 In de voorjaarsvakantie, vorige week, had mijn dochter vrij dus was het geen omadag. Martine en Guido wilden wel graag een keer komen eten dus had ik ze uitgenodigd en of ze ook de hele middag kwamen om te knutselen.
Dat vonden ze een goed plan en wilden graag waxzegels maken. Martine had het hier al gedaan maar Guido wilde dit ook graag doen.

Terwijl zij met de waxzegels bezig waren, ging ik aan de slag om met papier (wax)zegels te maken. 
Ik heb er later ook een kaartje mee gemaakt.


Het kaartje maakte ik met de basis cirkels. Deze stanste ik uit brique cardstock, wit structured cardstock en designpapier Early Spring.
De narcissen zijn uit wit structured cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress ink dried marigold en rusty hinge. De bladeren zijn uit het designpapier gestanst. 
Om de stelen heen zit de paper seal uit metallic goud karton en een papieren waxzegel die gemaakt is met een embossingstencil van Leane Creatief
Een kapoentje heeft zich genesteld op de paper seal.

Marianne Design:
Craftables: CR1539 Punch die - Lucky, CR1597 Basic Circles
Creatables: LR0845 Paper seal, LR0847 Tiny's Daffodil XL
Paper bloc: PK9186 Early Spring
Metallic paper: CA3171 Gold

2 opmerkingen:

  1. Gezellig met je kleinkinderen knutselen Tineke ! Fijn dat ze
    dat nog leuk vinden. Je kaart is ook prachtig , echt voorjaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat de kleinkinderen knutselen ook zo leuk vinden, leuke resultaten hebben ze gemaakt.
    En de narcissenkaart is ook erg mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen