vrijdag 29 maart 2024

Tulpen & eitjes

 Toen ik 2 weken geleden bij Doe@ding ging shoppen, was Rianne er met een leuke make & take.
Ik was samen met mijn dochter en we hadden nog een druk programma maar we hadden wel even tijd om ook mee te doen.
We maakten een label dat werd vastgemaakt aan een zakje met confetti en paaseitjes. 
Dit wilde ik aan Martine geven maar dan had Guido niks. Ik kreeg van Rianne nog een zakje met wat confetti en maakte thuis nog een label ervoor.


Het zakje links maakte ik tijdens de make & take. Het rechter maakte ik thuis.

Marianne Design:
Craftables: CR1498 Bunny, CR1583 Slimline Grass, horizon & clouds, CR1647 Elegant tag
Creatable: LR0801 Tulips
Craft stencil: PS8080 Slimline Sunburst

1 opmerking:

  1. Wat een leuke zakjes zijn dat .
    Daar waren je kleinkinderen vast heel blij mee. Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen