dinsdag 2 april 2024

Vogelhuisjes

 Voor de kleinkinderen maak ik ieder jaar iets met pasen.
Ze hadden vorige week al de zakjes van de post hieronder gekregen maar was nog met iets bezig.
Ik wilde iets met de vogelhuisjes doen en heb het doosje gemaakt naar het idee van Irina.


Voor Guido maakte ik het pimpelmeesje met een bijpassend vogelhuisje.


Met designpapier Summer Vibes.


Martine kreeg het roodborstje met bijpassend vogelhuisje.


Met het designpapier So Lovely.

Marianne Design:
Collectables: COL1526 Eline's Snail family (kleine bloemetjes), COL1534 Eline's Birds, COL1540 Birdhouse
Paper blocs: PK9179 Summer Vibes, PK9187 So Lovely
Enamel dots: PL4517 Pink, PL4520 Snowflakes, PL4525 Night blue glitter, PL4526 Light blue glitter, PL4530 Yellow glitter, PL4531 Pink glitter

4 opmerkingen:

  1. Wat n leukerd! Hoe maak je het tussenstuk? Als ik vragen mag.
    Gr Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Irina heeft een video gemaakt op haar YouTube kanaal.
      Groetjes,
      Tineke

      Verwijderen
  2. Ik heb er ook 3 gemaakt leuk met dat doosje er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vogelhuisjes zijn super leuk
    Tineke ! Daar waren je kleinkinderen vast erg blij mee .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen