vrijdag 6 september 2024

Hoera, feest!

 Onze oudste dochter, Jacqueline, is vandaag jarig.
Omdat zij echt alles bewaart wat ik ooit voor har, Gert of de kinderen heb gemaakt, kan ik het niet maken om niks te maken. 
Ze heeft een hele grote kast met glazen deuren in de woonkamer waar heel veel creaties van mij in staan. Gert noemt het dan ook al jaren de Tineke-kast ;-)
 Ondanks de protesten van Gert dat die Tineke-kast echt te vol is, heb ik toch wat gemaakt.


Voor deze kaart heb ik het patroon gebruikt wat ik in een live gemaakt heb.
De basis is van het structuur cardstock van Doe@ding.
Jacqueline bakt graag en dat bracht me op het idee om een oudere serie Apple Season van Mintay Papers te gebruiken.
Helemaal achteraan een grote plaat en op de achterste strook een soort van aanrecht gemaakt waar de weegschaal, appels en deegroller klaarliggen. Het poesje kijkt met zijn koppie net over het aanrecht heen.
Op de voorste strook staan kastjes en in de stoel ervoor zit de hond te wachten of er wat valt te snoepen.
Op de wandplank staat ook nog een mandje appels e.d. en ook hier weer een poesje.

2 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je dochter, wat een mooie creatie .
    Die gaat ze vast weer bewaren in haar kast , heel leuk hoor !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als nog gefeliciteerd en je hebt weer een schitterende kaart voor haar gemaakt. Ik snap heel goed dat ze die prachtige kaarten graag wil bewaren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen