vrijdag 13 september 2024

Winterknuffel

 Terwijl begin van de week de regen op het raam van mijn hobbykamer kletterde, was ik lekker aan de freubel.
Ik heb een winterse kaart gemaakt in een leuk model kaart.


De kaart is gemaakt met het stencil van de schudbol van Card Deco.
De sneeuwpoppen heb ik uitgeknipt van een knipvel. De lucht van die afbeelding was geel en dat wilde ik nabootsen op mijn kaart.
Met distress inkt scattered straw heb ik de lucht geblend. Met distress spritz fossilized amber heb ik spetters gemaakt en verhit met de heattool. Het is lastig te zien maar het geeft een mooie glitterlook.
Ik wilde eigenlijk ook de bomen en bergen met inkt doen maar had niet dezelfde kleuren als in de afbeelding. Dus heb ik ze met het stencil overgetekend op het cardstock Christmas at Home en uitgeknipt.
De besneeuwde bergtoppen heb ik met het stencil wit gemaakt met witte gesso. Ook de sneeuwvlokken heb ik met witte gesso en een stencil bewerkt.
Met het stencil zijn ook de lagen sneeuw overgetekend en uitgeknipt.
Bij de sneeuwpoppen staat een leuke dennenboom.
De voet van de sneeuwbol zijn met designpapier Christmas at Home gedaan. Hierop zit een mooie poinsettia met bladeren en een tekstlabel.

Marianne Design:
Collectable: COL1554 Snowy tree
Craftable: CR1605 Text labels
Creatables: LR0779 Anja's Poinsettia, LR0873 Set of pine trees
Craft stencils: PS8169 2 Layer snow, PS8170 Berglandschap
Paper blocs: PK9192 Christmas at Home- A4, PK9193 Christmas at Home cardstock
Knipvel: AK0095 Eline's Christmas together
Stempel: CS1169 Sprankelende Feestdagen
Enamel dot: PL4523 Gold glitter


4 opmerkingen:

  1. Je kaart is super mooi Tineke !
    Sneeuwpoppen blijven leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schitterende kaart geworden Tineke. Heel mooie gedaan die winterse achtergrond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen