zaterdag 19 oktober 2024

Best wishes

 Het is even wat stiller op mijn blog. 
Ik heb op 8 en 9 november een demo bij Creabri in Schijf met de collectie van Marianne Design. 
Omdat ik graag dan pas het merendeel van de kaarten wil laten zien, is het nu rustig.
Af en toe zal ik iets plaatsen. 
Vorige week maakte ik tussendoor ook nog een kerstkaart maar vergat deze te plaatsen.


De basis van de kaart is gemaakt met de boogkaart (Cardzz 569) van Crealies.
Het designpapier komt uit het bloc Dreamy Christmas van Studiolight.
Ook de afbeeldingen komen hieruit.
Bovenaan een mooie kerstroos.
De kaart afgemaakt met witte spetters.

Marianne Design:
Creatable: LR0833 Tiny's Poinsettia
Metallic paper: CA3173 Copper

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, succes met alles de komende tijd. Leuk demo's geven.

    BeantwoordenVerwijderen